محصولات موی اسکالیم تولید و ساخت کشور ایتالیا بوده و دارای فرمولاسیون بسیار خاص و ویژه ای می باشد که اکسیدان اسکالیم 6درصد هم دارای فرمولاسیون بسیار ویژه ای می باشد، و کمترین آسیب را به مو می‌رساند و باعث درخشندگی و خوش حالتی موها بعد از رنگ می‌شود. همان گونه که گفته شد محصولات موی اسکالیم از کشور ایتالیا وارد کشورمان می‌شود و نمایندگی‌‌ها و مراکز فروش بسیاری وجود دارد که با خرید اکسیدان اسکالیم با قیمت بصرفه و فروش آن با سود بسیار کم به دست مشتریان می رساند تا رضایت خاطر مشتریان را جلب کنند.

قیمت خرید اکسیدان اسکالیم 6درصد

دلایل محبوبیت اکسیدان اسکالیم 6درصد چیست؟

دلایل محبوبیت اکسیدان اسکالیم 6درصد چیست؟ اکسیدان اسکالیم ۶ درصد به دلیل داشتن فرمولاسیون خاص آسیب بسیار کمی به مو ها می رساند و با داشتن مواد معدنی غنی شده باعث تقویت ساقه مو در هنگام رنگ گیری مو‌ می‌شود. به همین دلیل دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین بانوان و رنگ کاران ایرانی دارد. اکسیدان اسکالیم ۶ درصد به همراه رنگ موی اسکالیم ترکیب رنگ بسیار عالی و زیبایی را به ارمغان خواهد اورد و باعث درخشش بیشتر موها می‌شود.

در ترکیب مواد اکسیدان اسکالیم ۶ درصد ماده بسیار از ارزشمند به نام پروتئین برنج وجود دارد که باعث درخشندگی چند برابر، حجم بیشتر، رطوبت رسانی بالا به ساقه و ریشه و نرم کنندگی وحالت پذیری مو و همچنین احیا شدن دوباره شدن مو بعد از رنگ کردن می شود، وجود این ماده در اکسیدان اسکالیم ۶ درصد یکی از مواردی است که بانوان در هنگام خرید این محصول به آن توجه می‌کنند،‌ و از طرفدار ان هستند.

یکی از مشکلات بانوان در سنین بالا این است که موهای سفید آنها با رنگ های روشن به خوبی رنگ نمی‌پذیرد و تمایل به رنگ های تیره نیز ندارند ، توصیه ما به این بانوان برای رفع مشگل خود این است که از اکسیدان اسکالیم ۶ درصد به همراه رنگ روشن مورد نظر ترکیب و استفاده کنند تا به خوبی شاهد معجزه ی پوشش موهای سفید خود به صورت یک دست باشند.

االبته بانوان نیز هستند که با رنگ کردن مداوم و دکلره کردن مو آسیب بسیار زیادی به موهایشان رساندند توصیه ما به آنها این است که در هنگام رنگ کردن موهایشان حتماً از اکسیدان ۶ درصد اسکالیم استفاده کنندتا موهای آسیب دیده آنها ترمیم شده و درخشش و حالت پذیری موهایشان بیشتر شود.

لازم به ذکر است که محصولات برند اسکالیم به ویژه اکسیدان ۶ درصد آن از هر گونه آمونیاک که یک ماده شیمیایی مضر برای موها و سلامتی آن می باشد، عاری بوده،و ترکیبات اصلی این برند استفاده از روغن‌های گیاهی مانند؛ آرگان، جوجوبا می باشد که سلامت موها را تضمین می‌کنند.

تولیدی بزرگ اکسیدان اسکالیم 6درصد

تولیدی بزرگ اکسیدان اسکالیم 6درصد تولیدی های بزرگ برند اسکالیم با تولید اکسیدان 6درصد و همچنین سایر محصولات این برند طرفداران زیادی در سراسر کشور پیدا کرده‌اند، و از جمله توزیع کنندگان و عمده فروشان بزرگ در این زمینه هستند. البته با قیمت گذاری مناسبی، متناسب با کیفیت برند اسکالیم نیز تاثیر فراوانی بر این داشته که متقاضیان زیادی برای خرید محصولاتش در سراسر ایران داشته باشد. خریداران می‌توانند با خرید عمده از نمایندگی‌های این محصول یا سایت معرفی شده در این صفحه خریدی با صرفه و اقتصادی و البته با کیفیت بالا داشته باشند.

.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *