اکسیدان  ۱۲درصد طبق درجه بندی هایی که شده با نام اکسیدان شماره 3 بین آرایشگاه ها و موسسه های زیبا سازی مو و صورت شناخته می شود. این نوع اکسیدان جهت دکلره کردن مو مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت خرید اکسیدان با توجه به قدرت آن ها در از بین بردن رنگ دانه های مو، سرعت آن ها در بی رنگ کردن مو و همچنین ظرفیت بسته بندی های این محصول بی رنگ کننده مو تعیین می شود. 

قیمت خرید اکسیدان ۱۲درصد

اکسیدان ۱۲درصد چیست؟

اکسیدان ۱۲درصد چیست؟

اکسیدان 12 درصد یک ماده مؤثر در بی رنگ کردن مو است که قبل از استفاده از رنگ های شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. 

بهترین کارکرد اکسیدان های 12درصد تاثیر گذاری آن ها بر ساقه مو و از بین بردن انواع رنگ های طبیعی و بازمانده های رنگ های شیمیایی است که قبلا روی مو گذاشته شده است تا شرایط پذیرش رنگ مو جدید را برای مو فراهم کرده و مو را آماده رنگ هایی که پایه شیمیایی دارند نماید. 

این نوع اکسیدان دارای قدرت روشن کنندگی بسیار بالایی است و نسبت به سایر اکسیدان های درجه بندی شده سرعت عملکرد بالا تری دارد به این ترتیب که در کمترین زمان ممکن مو را تا پایه دلخواه روشن می نماید. 

آنچه هنگام استفاده از اکسیدان 12 درصد اهمیت فوق العاده ای دارد، استفاده از ماسک و دستکش است تا از تاثیرات شیمیایی اکسیدان بر پوست و ریه جلوگیری به عمل آید. 

همچنین پیشنهاد می شود هنگام خرید این نوع اکسیدان یک ماسک موی مناسب یا یک شامپو نرم کننده که با جنس مو سازگار باشد نیز خریداری گردد تا پس از رنگ کردن مو مورد استفاده قرار گیرد. 

 

تامین کننده اکسیدان ۱۲درصد

تامین کننده اکسیدان ۱۲درصد

شرکت تولید کننده اکسیدان های 12درصد از طریق نمایندگی های خود در سراسر کشور نسبت به فروش و توزیع عمده این نوع اکسیدان اقدام نموده و با در نظر گرفتن قیمت های مناسب تری برای این نوع خرید متقاضیان بیشتری را به سمت استفاده از محصولات خود جلب نموده است. 

این شرکت ارائه دهنده بهترین مارک اکسیدان است که کمترین میزان آسیب را به مو ها وارد کرده و مقاومت آن ها را از بین نمی برد. 

مهم ترین ویژگی که محصولات این شرکت دارد فروش عمده آن ها و شرایط ویژه ای است که برای این نوع فروش از سوی تولید کننده در نظر گرفته شده است. 

خریداران عمده این محصول، معمولا داروخانه ها، مراکز معتبر فروش انواع وسایل بهداشتی، بوتیک های فروش محصولات آرایشی و کسانی که در زمینه صادرات این نوع اکسیدان مشغول به فعالیت هستند، می باشند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *