قیمت خرید اکسیدان 120 میل 12 درصد در بازار با توجه معیارهای کیفی و کمی همواره با تغییراتی همراه است. نرخ خرید عمده این محصول نیز تحت تاثیر نوسانات بازار می تواند افزایش یا کاهش چشمگیری داشته باشد. برای بررسی این موضوع و امکان خرید بهترین انواع اکسیدان با ارزانترین قیمت عمده با ما همراه باشید تا جدیدترین محصولات صنعت رنگ را معرفی کنیم.

قیمت خرید اکسیدان 120 میل 12 درصد

علت استفاده از اکسیدان چیست؟

علت استفاده از اکسیدان چیست؟ حتماً بارها وسوسه شده اید که برای داشتن یک رنگ موی فانتزی و اروپایی به آرایشگاه رفته و موهای خود را دکلره کنید. شاید با اندکی تحقیق متوجه شده باشید که دکلره آسیب جدی به بافت و ریشه مو می زند. همین امر نیز موجب می شود که اغلب آرایشگران برای روشن کردن و به پایه رساندن مو، دکلره 12 درصد را معرفی کنند. بنابراین می توان گفت که مهمترین علت استفاده از اکسیدان جایگزین کردن آن بجای دکلره با هدف آسیب کمتر به بافت مو و رساندن آن به پایه دلخواه است. آرایشگران حرفه ای به راحتی می توانند با بکارگیری اکسیدان و رنگ مناسب، موهای تیره را چندین درجه روشن کنند و نیازی به استفاده از دکلره نباشد.
البته در مورد بکارگیری اکسیدان با درجات مختلف قوانینی وجود دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • اگر موی فرد رنگ طبیعی داشته باشد و بافت آن نیز نازک باشد، بهتر است برای روشن کردن موها از اکسیدان نمره 9 یا 2 استفاده کرد.
  • در صورتی که ضخامت مو مناسب و مو رنگ شده باشد به راحتی می توان از اکسیدان نمره 12 یا 3 استفاده کرد.
  • اگر فرد قصد داشته باشد رنگ موی خود را 4 یا 5 درجه روشن تر کند حتما باید از اکسیدان 12 درصد استفاده کند.
  • موهایی که بیش از 50 درصد سفید دارند را با اکسیدان شماره 9 روشن کنید.

فروش عمده اکسیدان 120 میل

فروش عمده اکسیدان 120 میل بهترین مارک اکسیدان محصولاتی را شامل می شوند که در ترکیب آنها از کمترین میزان آمونیاک استفاده شده باشد. همچنین درصد مواد طبیعی مانند روغن های ارگانیک برای افزایش نرم کنندگی مو بیشتر باشد. انواع اکسیدان 120 میل برای مصارف آرایشگاه های کوچک و کسانی که قصد روشن کردن مو در خانه را دارند بهترین گزینه و مقرون به صرفه است

امروزه با توجه به عرضه این محصول با برندهای مختلف ایرانی و خارجی برای خرید عمده و ارزان بهترین گزینه ثبت سفارش از طریق تامین کنندگان مستقیم با شیوه های نوین است. در این مرکز به عنوان بزرگترین نمایندگی فروش اکسیدان و انواع رنگ مو با برندهای معتبر، جدیدترین تولیدات با ارزانترین قیمت ممکن به صورت عمده برای فعالین بازار در سراسر کشور ارسال می شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *