برای زیبایی و تغییر چهره رنگ مو انتخاب درتی است. رنگ مو تنوع بالایی دارد در این میان رنگ مو سین کالر به دلیل ماندگاری و دوام و همچنین کیفیت بالایی که دارد افراد متعددی را خواستار این رنگ مو کرده است. این رنگ مو دارای کاتالوگ رنگ عالی می باشد. قیمت خرید رنگ مو دائمی سین کالر به حجم محصول و همچنین مقدار خرید دارد که در ادامه مطلب به آن می پردازیم به علاوه این رنگ مو دارای ضمانت نامه ایتالیای نیز می باشد.قیمت خرید رنگ مو دائمی سین کالر

ویژگی رنگ مو دائمی سین کالر

ویژگی رنگ مو دائمی سین کالر همانطور که می دانید رنگ مو جز وسایل آرایشی و بهداشتی مو به حساب می آید که باید دارای مشخصات و ویژگی های منحصر له فردی باشد تا در این بازار رقابت جایگاه خود را حفظ کند در ادامه به ویژگی رنگ مو دائمی سین کالر می پردازیم که عبارت اند از:

  • از مهمترین ویژگی که می توان برای رنگ سین کالر بیان کرد استفاده از روغن نارگیل، ارگان، کرچک است که علاوه بر سلامت مو آن را تقویت نیز می کند و از ریزش مو، شوره مو جلوگیری می کند.
  • این رنگ مو دارای غلظت بالا و همچنین ترکیبات پلیمر های کریستالی می باشد که کمک می کند مو رطوبت لازم را داشته باشد و از شکنندگی مو جلوگیری می کند همچنین با مقدار کم تمام مو کاملا پوشش داده می شود.
  • این رنگ مو به دلیل فرمولاسیون خاصی که در ساخت آن استفاده شده است برای تمامی افرادی که پوست و مو حساسی دارند مفید است و باعث نرمی و لطافت مو می شود همچنین دائمی نیز می باشد.
  • از دیگر ویژگی که این رنگ مو دارد اندازه مختلف آن است که هر کس مطابق اندازه ای که می خواهد می تواند ان را تهیه کند این رنگ مو تنها رنگ موی می باشد که برای رنگ ابرو نیز کاربرد دارد. این رنگ از مو در مقابل اشعه ماورا بنفش جلوگیری می کند.

فروشنده رنگ مو دائمی سین کالر

فروشنده رنگ مو دائمی سین کالر فروشنده رنگ مو دائمی سین کالر به خاطر ویژگی زیادی که این محصول دارد فروش بالایی دارد در ادامه به این مشخصات رسیدگی می کنیم که از جمله:

  1. دارای پوشش مناسب به همان شکلی که در عکس  دیده اید می باشد.
  2. دارای بو و عطر مناسبی که دارد.
  3. تاریخ مصرف طولانی و در عین حال بسته بندی مناسب و در اندازه های مختلف.
  4. همراه اقلام دیگر که به صورت اشانتیون در نظر گرفته شده است همچون: واریاسیون و اکسیدان 

خریداران رنگ مو که اکثرا فروشنده وسایل بهداشتی و آرایشی هستند و یا آرایشگران متبحر که همیشه دوست دارند با کار عالی با محصولات با کیفیت بالا مشتریان خود را حفظ کنند هستند. فروشنده رنگ مو سین کالر از طریق سایت زیر این کالای خود را به فروش می رساند و چون به صورت عمده می باشد بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *