قیمت رنگ موی نیو پرستیژ را تولید کنندگان آن تعیین می کنند. نمایندگی رنگ مو پرستیژ در تهران در انواع متفاوتی این محصول را ارائه می دهد. 

آیا می دانید که از کدام نمایندگی های فروش انواع رنگ مو در بازارهای تهران، می توان بهترین قیمت و کیفیت را از رنگ موی با مارک پرستیژ خریداری کرد؟

عمدتا خریداران انواع رنگ مو در بازارهای شهرهای بزرگی چون تهران، شاهد نوسانات قیمت و وجود افراد واسطه در عرضه انواع مارک های معتبر و باکیفیت رنگ مو هستند و شاید همین امر سبب شده تا به گران خریدن و یا به خریدی بی کیفیت، عادت کرده باشند!

اما با وجود نمایندگی های معتبر فروش رنگ مو پرستیژ در تهران، شما می توانید حتی بدون نیاز به مراجعه حضوری، سفارش خرید خود را از این رنگ مو صورت داده باشید.

 

قیمت رنگ موی نیو پرستیژ | نمایندگی رنگ مو پرستیژ در تهران

معرفی رنگ مو پرستیژ

گفتنی است که رنگ مو پرستیژ، محصولی درجه یک در محافظت از اشعه ماوراء بنفش می باشد که به داخل مو نفوذ کرده و رنگی با مدت ماندگاری طولانی را ایجاد می کند. ویتامین های E و C موجود در این رنگ مو، منجر به نرمی موها شده و موهای سفید را کاملا می پوشاند. این رنگ مو با حجم 60 میل و در 80 طیف رنگی روانه بازارهای فروش می گردد.

انواع مدل های رنگ موی پرستیژ

انواع مدل های رنگ موی پرستیژمدل های رنگ موی پرستیژ متنوع هستند. 

در بازار خرید و فروش انواع لوازم آرایشی-بهداشتی، انواع گوناگونی از این برند رنگ مو را می شود پیدا کرد. در جدول رنگ مو پرستیژ این الوان آماده است: 

  • رنگ موی قهوه ای 
  • رنگ موی نسکافه ای 
  • رنگ موی بلود
  • رنگ موی فانتزی 
  • رنگ موی آبی 
  • رنگ موی مشکی 
  • و غیره 

هر کدام از این رنگ موها دارای شماره های گوناگونی هستند که میزان روشنی و کدری آنان را مشخص می کنند. شرکت تولید کننده این را مسئله را در نظر گرفته است که در با تولید رنگ های متفاوت، می تواند فروش بیشتری داشته باشد؛ زیرا که مشتریان همواره به دنبال رنگ هایی هستند که تغییراتی را در خود حس نمایند. 

فروش رنگ موی نیو پرستیژ در بازار از طرف نمایندگی های آن و بیشتر فروشگاه هایی که لوازم آرایشی را عرضه می دارند، انجام می شود. به راحتی می توان خرید این برند معروف دنیای رنگ مو را انجام داد. 

لیست قیمت رنگ موی نیو پرستیژ

لیست قیمت  رنگ موی نیو پرستیژقیمت رنگ موی نیو پرستیژ بستگی به آن مقدار رنگی دارد که در یک بسته بندی جای داده می شود. لیست قیمت را با مراجعه به فروشگاه های متعدد می توان به دست آورد. 

قیمت های این برند از رنگ مو را می توان این گونه اعلام کرد: 

  • قیمت رنگ موی پرستیز با حجم 100 میلی لیتر رنگ مشکی: 17000 تومان 
  • قیمت رنگ موی نیو پرستیژ حجم 120 میلی لیتر رنگ طلایی: 13500 تومان 
  • قیمت رنگ موی نوی پرستیژ با حچم 120 میلی لیتر رنگ صورتی روشن: 14800 تومان 
  • رنگ موی پرستیژ زیتونی با قیمت: 10600 تومان 

فروش رنگ مو به قيمت عمده

فروش رنگ مو به قيمت عمدهفروش رنگ مو به قیمت عمده از طریق کارخانه های تولیدی، نمایندگی های شرکت های تولید کننده و وارد کننده، فروشگاه های آنلاین و همچنین سایر فروشگاه های فعال در بازار صورت می گیرد. 

در این مراجع انواع رنگ مو با عکس و شماره به خریدار ارائه می شود که خریداران از این طریق می توانند محصول مورد نظر خود را مشاهده و سپس تهیه کنند. 

فروش عمده هم برای خریدار به صرفه تر است و هم این که فروشنده می تواند محصول خود را به زودترین فرصت بفروشد و جایش را با محصولات دیگری پر نماید. 

خریداران عمده با نرخ پایین ترین رنگ مو را در برندهای متفاوتی تهیه می کنند و گرانتر عرضه می دارند. 

مراکز خرید رنگ موی نیو پرستیژ

مراکز خرید رنگ موی نیو پرستیژخرید رنگ موی نیو پرستیژ از مراکز گوناگونی که در آن فروشگاه های متفاوتی فعالیت دارند و در کار عرضه لوازم آرایشی می باشند، امکان پذیر است. 

در این مراکز می توانید این رنگ مو را در هر رنگی که نیاز دارید و سلیقه تان است، انتخاب کرده و بعد آن را خریداری کنید. 

خرید اینترنتی رنگ موی نیو پرستیژ از وبسایت های گوناگون هم انجام شدنی است. در این وبسایت ها به راحتی و با قیمت مناسب می تونید اقدام به تهیه این برند معروف رنگ مو کنید. 

اینترنت امروزه به مرکز خرید و فروش انواع رنگ مو تبدیل شده است و شما در هر برندی که خواسته باشید، می توانید آن را پیدا کرده و خرید نمایید. 

برندهای معتبر رنگ مو در بازار

برندهای معتبر رنگ مو در بازاردر بازار خرید و فروش رنگ مو، رقابت شدیدی میان برندها وجود دارد. 

مصرف کنندگان برای شان دو چیز مهم است که یکی کیفیت و دیگری قیمت می باشد. در بازار برندهای خارجی و ایرانی مشاهده می شود که هر کدام از آنان قیمت های خاص خود را دارند. 

برندهای معروف و معتبر رنگ مو با در نظر داشت این مسائل است که به شهرت رسیده اند: 

  1. ارگانیک بودن مواد اولیه 
  2. رعایت کردن استانداردهای بهداشتی 
  3. تنوع در رنگ و کیفیت 
  4. احترام گذاشتن به سلیقه و خواست مشتریان 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *