قیمت فروش جدید رنگ مو مارال

قیمت فروش جدید رنگ مو مارال در کشور را، می­توانید با مراجعه به سایت شرکت و نمایندگی­هایش دریافت نمایید. این کالا به علت استفاده از مواد اولیه خارجی با نوسانات بازار ارز دچار تغییر قیمت شده­است.

قیمت فروش جدید رنگ مو مارال

رنگ موی مارال

رنگ موی مارال، دارای سه روغن تقویت­کننده و مغذی گیاهی (روغن آرگان، روغن بادام شیرین، روغن هسته انگور) و ویتامین C می­باشد.

  1. روغن آرگان:

دارای ویتامین­های A و E، امگا 6 و 9، پروتئین و آنتی­اکسیدان است.این روغن با نفوذ به کوتیکول­های مو موجب افزایش درخشندگی و تقویت مو می­شود و از وز و موخوره شدن جلوگیری می­کند.

  1. روغن بادام شیرین:

موجب تقویت، رشد، افزایش درخشندگی، استحکام مو و محافظت از اشعه UV می­شود. دارای ویتامین­های A، B6، B2، B1 و E است.

  1. روغن هسته انگور:

از ویتامین E و لینولئیک اسید غنی بوده، بنابراین موجب افزایش رشد مو، نرم شدن مو ، استحکام مو و حفظ رطوبت مو می­گردد. به هیچ عنوان این روغن موها را چرب نمی­نماید.

انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ چشم

  • چشم­های قهوه­ای :

این افراد معمولا پوستی تیره دارند و بهترینن انتخاب رنگ مو برای آن­ها رنگ­های گرم است. رنگ موی قهوه­ای فندقی، تافی یا بلوند عسلی. همچنین تن طلایی یا کاراملی چشم­ها را درخشان­تر نشان می­دهد.

  • چشم­های رنگی:

بانوان با رنگ چشم روشن مانند آبی یا سبز باید رنگ موهای روشن را انتخاب نمایند. بلوند یخی هماهنگی بسیار خوبی خواهد داشت، و اگر پوستی تیره دارید قهوه­ای روشن، بلوند تیره­تر یا عسلی قابل کاربرداند.

چگونگی استفاده از رنگ موی مارال

توجه داشته باشید که به اندازه­ی موهای خود رنگ تهیه نمایید. موهای تا سر شانه یک تیوپ کامل رنگ مصرف می­گردد.

موهای با درجه روشنی پایین به ازای هر تیوپ 150 میلی­لیتر اکسیدان کرمی مارال 6% نیاز دارند. رنگ موی مارال با نسبت 1 به 5/1 رنگ مو و اکسیدان با یکدیگر ترکیب و مخلوط می­شوند.

رنگ موهای روشن که به پایه دکلره 8 به بالا نیاز دارند از اکسیدان کرمی 9% با نسبت 1 به 2 استفاده نمایند.

قیمت فروش جدید رنگ مو مارال

قیمت فروش جدید رنگ مو مارال در کشور

افزایش قیمت مواد اولیه­ی مصرفی، نوسانات بازار ارز و مواردی از این قبیل موجب تغییر قیمت تمامی کالاها در کشور ایران شده­است.

امروزه با مراجعه با سایت هر شرکت و نمایندگی ­های مجاز آن در سراسر کشور می­توان قیمت­های روزانه و حتی ساعتی محصولات را مشاهده نمود که کارخانه مارال نیز از این قاعده مستثنی نمی­باشد.

با این حال، برند معتبر و باکیفیت مارال همچنان قیمت­ های به صرفه و مناسبی را نسبت به برندهای خارجی هم رده­ی خود ارائه می­دهد که نتیجه­ حمایت مصرف­کنندگان دائمی و وفادار این برند محبوب می­باشد.

قیمت فروش جدید رنگ مو مارال

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *