رنگ مو

رنگ مو


آیا از رنگ مو جدید گارنیر اطلاع دارید؟ آیا میدانید رنگ موی گارنیر تنها رنگ موی گیاهی مفید و باصرفه در جهان شناخته میشود؟ قیمت فروش باورنکردنی انواع رنگ مو جدید گارنیر اصل را از طریق سایت پیش رو دنبال کنید.
بسیاری از بانوان گرانقدر بر این باورند که رنگ نمودن مکرر موها با استفاده از رنگ های شیمیایی برای مو بسیار آسیب رسان است به همین دلیل نیز به انواع رنگ موهای گیاهی جذب میشوند. رنگ مو گیاهی، به دلیل آنکه از حداکثر ترکیبات گیاهی برای تولید بهره گرفته است، به موها صدمه جدی وارد نمیسازد. البته این امکان نیز وجود دارد که برخی از موها با رنگ مو گیاهی سازگاری کافی را نداشته باشد! ولی به طور کلی، این دسته از رنگ موها با تمامی جنس موها سازگاری لازم و کافی را خواهد داشت. از مهمترین و معروفترین رنگ مو گیاهی در جهان که همگی نیز با نام آن کم و بیش آشنایی دارند، گارنیر است.

رنگ مو گارنیر

عرضه آنلاین رنگ مو گیاهی گارنیر

برای تولید انواع رنگ مو گیاهی گارنیر از حداکثر مواد طبیعی و متناسب با مو استفاده گردیده است. رنگ مو گارنیر، با بهره گیری از عصاره میوه هایی مانند انار، آلبالو، آلوئه ورا و… علاوه بر آنکه مدت زمان ماندگاری را بر روی موها تمدید می نماید، باعث تقویت ریشه و ساقه موها نیز میگردد. از طرف دیگر، رنگ مو گارنیر اصلی این قابلیت را دارد که به پوشش دهی حداکثر موهای سفید پرداخته و به حفظ درخشانندگی و نرمی آن کمک شایانی نماید.منبع: www.irancosmetic.net

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *