تافت 500 میل البورا از جمله محصول متنوعی در بازار برای حالت دهنده مو می باشد، علاوه بر اینکه درخشندگی وزیبایی خاصی به موها می دهد و خیلی سریع و راحت خشک می شود موها به هم نمی چسبند و به راحتی می توان موها را شانه زد و حالت داد ودر برابر باد مقاوم است. این تافت در سایز و اندازه های کوچک وبزرگ وجود دارد .قیمت کارخانه تافت 500 میل البورا برای صرفه جویی در هزینه این نوع تافت ها در اندازه 500 میل تولید وبه دست مشتریان عزیر در سراسر کشور توزیع می کند

برای خرید انواع رنگ مو کلیک کنید.

قیمت کارخانه تافت 500 میل البورا

توضیحاتی درباره تافت 500 میل البورا

توضیحاتی درباره تافت 500 میل البورا قیمت تافت البورا بستگی به اندازه وسایز آن دارد .که امروزه بیشتر آقایان و خانم ها در ارایشگاه مردانه و زنانه برای حالت دادن به موها و خوش فرم شدن مو از ان استفاده می کنند. تافت در دو سایز کوچک وبزرگ وجود دارد که تافت کوچک معمولا قیمت پایین تری دارد ومناسب برای استفاده در خانه ویا مسافرت می باشد.

ولی تافت بزرگ بیشتر مناسب آرایشگاه می باشد که بزرگ و به صرفه است وقیمت آن هم به انداره تافت بستگی دارد. تافت بزرگ معمولا دو برابر تافت کوچک است که علاوه بر اینکه در قیمت آن تاثیر دارد حجم تافت هم بیشتر است .این تافت مو علاوه بر اینکه برای مو کاربرد دارد لکه های روی لباس هم از بین می برد.

همان گونه که این تافت به مو زیبای و و حالت می دهد ولی نباید در استفاده از آن زیاده روی کرد وکودکان نباید به آن دست بزنند. که باعث ریزش مو شود و هنگام‌ استفاده با فاصله از چشم بر روی مو اسپری کرد برای تهیه این محصول پر فروش و قیمت آن می توانید به سایت مراجعه کنید .

عرضه تافت 500 میل البورا

عرضه تافت 500 میل البورا همان طور که می دانید تافت مو از نمونه لوازم آرایشی است که به سبب کاربرد زیادی که دارد مورد استقبال همه ی آرایشگران است .در این جا برند مورد نظر ما البورا است که این محصول با کیفیت توسط شرکت های اسپانیایی به ایران وارد می شود

سابقه چندین ساله این تافت مو زبانزد همه مردم است. عرضه تافت البورا بهترین نوع تافت را از مرغوبترین مواد اولیه وبسته بندی مناسب برای فروش آماده می کند. چون اگر این محصول نامرغوب باشد آسیب جبران ناپزیری به پوست و مو وارد می کند. خریداران عمده در کشور برای صرفه جویی در هزینه ها محصولات را به قیمت تولید تهیه می کنند وبه دست مشتریان عزیز می رسانند.

تولید گنندکان وعرضه کنندگان تافت مو این محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب وسود کم به سراسر کشور ارسال می کنند .شما می توانید برای خرید یا اطلاع از قیمت دقیق این تافت مو و دیگر محصولات متنوع البورا به سایت ما مراجعه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *