رنگ موی سال 2017 چیست؟ آیا انواع رنگ موهای جدید متمایل به نمونه های فانتزی و عروسکی به پیش میروند؟ مدل رنگ مو جدید 2017 چگونه است؟ رنگهای روشن بیشتر باب روز می باشد یا تیره؟
خانمها برای آنکه تنوعی در ظاهر خود ایجاد نمایند، اولین کاری که انجام میدهند رنگ موی خود را تغییر میدهند، و البته بسیار هم در زیبایی و ایجاد تنوع در چهره بسیار تأثیرگذار است. هر سال با تغییر سال جدید یک مدل رنگ مو به عنوان رنگ سال انتخاب میگردد. رنگی که در سال 2017 برای آرایش موها در نظر گرفته شده، متمایل به بنفش و خاکستری است؛ از این نکته به خوبی میتوان دریافت که رنگ سال 2017 بیشتر به سمت و سوی رنگهای فانتزی و عروسکی و و عمدتا روشن پیش میرود.

رنگ مو 2017

رنگ موی روشن بهتر است یا تیره؟

انتخاب رنگ مو کاملا به سلیقه افراد برمیگردد که از یک مدل رنگ مو دقیقا چه میخواهند؛ به عنوان مثال اگر بخواهید با تغییرات روز به پیش بروید طبیعتا باید رنگ سال را برگزینید و اگر تمایل به این داشته باشید که پوست صورتتان روشن تر جلوه گر باشد، رنگهای تیره گزینه بهتری خواهند بود. اما اگر رنگ پوستتان روشن است میتوانید از هر دو مدل رنگ تیره و روشن بهره ببرید.
بطور کلی در انتخاب رنگ مو چندان محدودیتی وجود ندارد مگر آنکه تمایل داشته باشید که با مد روز پیش بروید.منبع: www.irancosmetic.net

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *