تغییر رنگ یکی از حساس ترین فرایندهای انجام شده در آرایش است، بنابراین، داشتن محصولات با کیفیت و دانش پیشرفته ضروری است.با اکسیدان مو ۶ درصد می توان از خطر آسیب دیدن موها یا به دست آوردن نتیجه غیرطبیعی جلوگیری کرد. این شیمیایی است که از هیدروژن و اکسیژن تشکیل شده است. قصد تهیه این ماده را دارید؟ مجموعه ما مرکز فروش اکسیدان مو 6 درصد در انواع مختلف است.

مرکز انواع اکسیدان مو ۶ درصد

کارایی انواع اکسیدان مو ۶ درصد

کارایی انواع اکسیدان مو ۶ درصد در سالن های زیبایی برای سفید کردن مو یا فعال کردن سایه های مختلف رنگ مو استفاده می شود. کارایی اکسیدان شیمیایی بسته به خدمتی که باید انجام شود یا نیازهای هر مو تغییر می کند. همانطور که می دانید، اکثر شرکت هایی که محصولات سفید کننده را توسعه داده و به بازار عرضه می کنند ، عمدتا پنج گزینه جایگزین: 6 ، 10 ، 20 ، 30 و 40 را ارائه می دهند.

6 جلد

این حجم از پراکسید به منظور دستیابی به حداکثر روشنایی ، غالباً برای سفید کردن استفاده نمی شود ، زیرا باعث رشد کافی کوتیکول نمی شود. با این وجود می توان از آن برای ساختن هر دو سایه و حمام رنگی استفاده کرد. یا در مواردی که نیاز به تمیز کردن رنگ حداقل برای از بین بردن بازتاب ناخواسته است.

10 جلد

اگر مو از قبل ضعیف شده ، گزینه پیشنهادی است. از این مقدار حجم می توان هم برای تمیز کردن ، تقویت رنگ با همان لحظه و هم برای تصحیح یا روتوش هر رنگی که قبلاً انجام شده استفاده کرد. علاوه بر این ، آن را برای کشیدن رنگ ، یعنی از بین بردن رنگ رنگ دائمی تضمین می کند تا احترام حداکثری روی موهای مشتری بگذارد.

20 جلد

این اندازه گیری برای سفید کردن مشخص شده است ، به خصوص اگر موهایی که انجام آن قبلاً انجام شده است ، انجام شود. این یک راه ایمن است

30 جلد

مانند اکسیدان 20 حجمی ، گزینه مناسبی برای سفید کردن است ، به خصوص اگر مو مشتری دارای هر یک از این خصوصیات باشد: باکره ، بسیار تیره یا بسیار مقاوم است و برای شدت بازتاب های موجود در آن یک متحد عالی است. خدمات رنگ آمیزی.

از 40 جلد

اگر آنچه شما نیاز دارید این است که موها را تا 4 تن روشن کنید ، این اندازه گیری است. علاوه بر این ، باید در نظر داشت که این ماده عمدتاً از رنگهای فوق العاده سبک استفاده می شود و خیلی سریع عمل می کند.

این مفاهیم اساسی به شما کمک می کند تا با سهولت کار کنید و مخلوط های خود را بدون خطرات آماده کنید.

مرکز فروش اکسیدان مو ۶ درصد

مرکز فروش اکسیدان مو ۶ درصد همانطور که در ابتدا خدمت شما سروران گرامی عرض نمودیم، مجموعه ما مرکز فروش اکسیدان مو 6 درصد در انواع مختلف می باشد. محصولات مجموعه ما از برند های مطرح و به نام جهان می باشد و از نظر کیفیت هیچ نگرانی برای مصرف کننده ایجاد نخواهند کرد. در کنار این ما این محصولات را با قیمتی استثنایی عرضه می نماییم. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاع از قیمت اکسیدان 6 درصد، دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان، ثبت سفارش و خرید انواع اکسیدان با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *