دکلره کردن در اصلاح به بی رنگ گردن مو به کار میرود که پودر دکلره کالیون نیز برای همین مورد به کار میرود، منظور از بی رنگ کردن یعنی از بین بردن رنگدانه های طبیعی مو به منظور روشن کردن مو،زیرا مو از نظر رنگ از یک تا ده دسته بندی میشود .

که شماره یک تیره ترین آن می باشد و ده روشن ترین آن است کسانی که رنگ موی تیره دادند و اگر بخواهند رنگ مویشان را چند درجه روشن کنند باید از دکلره کردن برای این کار استفاده کنند.

مرکز عرضه پودر دکلره کالیون

کیفیت انواع پودر دکلره کالیون

کیفیت انواع پودر دکلره کالیون

نحوه کار پودر دکلره کالیون به این صورت است که رنگدانه های مورد تایید می کند که این کار به کمک واکنش دو ماده قلیایی و هیدروژن پراکساید می باشد که با واکنش این دو ماده آسایش رخ می دهد و گرمای حاصل از آسایش موجب بی رنگ شدن مو میشود.

این محصول یعنی پودر دکلره کالیون،در صورتی دارای کیفیت است که در وهله اول از بهترین مواد اولیه در آن استفاده شده باشد و مطابق با استانداردهای سازمان غذا و دارو تولید شده باشد و از همه مهم تر در طی از بین بردن رنگدانه مو کمترین آسیب را به مو بزند.

با توجه به بازار پودر دکلره باید توجه داشت چه پودری خریداری میشود.

مارک های موجود در بازار که کیفیت قابل قبولی دارند .شامل:مدیا،پرستیژ،انیکا،استار،تلما،ایگورا،پلکس،آید،مارال رنگ فانتزی ،جوو،بیس کالرو همچنین مارک کالیون میباشد. 

دکلره و تافت مو از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی است ،که کیفیت آن بسیار مهم است زیرا با سلامتی مصرف کننده سروکار دارند.

پس باید در خرید دقت و توجه کرد.

البته باید توجه کنیم که قبل از استفاده از پودر دکلره آزمایش عدم حساسیت نسبت به این محصول انجام شود. 

از ویژگی های منحصر به فرد این پودر ،این است که دارای روغن آرگان است ، این پودر دارای لیسانس گات اسمیت آلمان است.

این پودر دکلره همچنین بعداز استفاده موجب درخشندگی ،نرمی و لطافت مو میشود و درواقع مو را تغذیه میکند. یکی از دلایل انتخاب این پودر دکلره قیمت مناسب آن نسبت به رنگ موهای دیگر می باشد.

قیمت روز پودر دکلره کالیون

قیمت روز پودر دکلره کالیون

قیمت پودر دکلره در بازار رنج متفاوتی را شامل میشود ولی پودر دکلره کالیون با توجه به کیفیت و استانداردی که دارد دارای قیمت مناسبی است.

قیمت های پودر دکلره کالیون در سایت www.myhaircolor.ir درج شده که معتبرترین و مطمئن ترین سایت و فروشگاه در زمینه فروش محصولات شرکت کالیون است. 

ولی رنج قیمتی این محصول با توجه به حجم های ارائه شده در بازار دارای رنج قیمتی متفاوتی است. معمولا پودر های دکلره کالیون در حجم های دو کیلوگرمی، تیوپی به دست مشتری می رسد که با توجه به حجم و نوع بسته بندی قیمت گذاری می شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *