کراتین نوعی پروتئین است که افرادی که این نوع ماده را در بدن خود کم دارند موهایشان از صافی به سمت فر و مجعد بودن می رود. اما با کراتینه کردن مو علاوه بر صاف کردن آن ها می توان عیوب و خسارات وارده بر آن را بر طرف کرد و به همین علت است که با کراتینه کردن مو ها براق و نرم می شود. به دلیل این مزایا کراتینه کردن مو ها بسیار پر طرفدار شده است. و مواد کراتین مو سر از پر مصرف ترین مواد آرایشگاه ها به شمار می رود.

مرکز عرضه کراتین مو سر

نحوه تولید کراتین مو سر

نحوه تولید کراتین مو سر مواد شیمیایی در اکثرا از آن ها به عنوان مواد کراتین مو یاد می شود و مواد شیمیایی هستند معایب منحصر به خودشان را دراند اما شما می توانید با تهیه مواد کراتین خانگی با میوه و خوراکی هایی که احتمالا در منزل دارید مو های خود را لخت و خوش حالت کرده و البته به سلامت و استحکام آن ها کمک کنید و هم چنین از معایب مواد شیمیایی کراتین هم فاکتور بگیرید.

شما برای این کار به یک زرده تخم مرغ و دو عدد موز نیاز دارید.

  1. برای تولید کراتین طبیعی ابتدا باید موز ها را با چنگال به خوبی له کنید.
  2. بعد زرده تخم مرغ را به آن بیافزایید و به خوبی هم بزنیم.
  3. و سپس این مخلوط را از ریشه تا نوک مو ها آغشته می کنیم.
  4. بعد به مدت سه ساعت کلاه پلاستیکی را روی سرتان بگذارید و سپس موهایتان را با شامپو شستشو کنید.

برای تاثیر مداوم باید این کار را هفته ای یک بار تکرار کنید.

صادرات بهترین کراتین مو سر

صادرات بهترین کراتین مو سر برند های متفاوتی در بازار وجود دارند که به تولید و یا برخی از آن ها به دلیل کیفیت بالای آن ها به صادرات کراتین و به طور کلی محصولات آرایشی بهداشتی می پردازند. از جمله ی آن ها می توان به گارنیک، ارکیا، اسکالیم، مارال، شایما، تلما، ایگورا، بس از برند های ایرانی اشاره کرد. و البته برند های خارجی هم وجود دارند که از آن ها می توان به فرامسی و بلگا، البورا اشاره کرد.

این روز ها با ترویج خرید های اینترنتی می توانید با خرید آنلاین از نمایندگی های این کارخانجات خرید مطمئن با قیمتی مناسب را تجربه کنید. زیرا با این کار واسطه های فروش را حذف می کنید و البته محصول خود را به راحتی در آدرسی که مشخص کردید تحویل می گیرید. با خرید عمده  برای آرایشگاه هم می توانید تخفیف بگیرید و هم چنین هزینه های خرید را سر شکن کرده و کاهش دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *