رنگ مو اوکیا

رنگ مو اوکیا


رنگ موی جدید اوکیا چه فرقی با سایر رنگ موهای تولید شده دارد؟ آیا رنگ موی اوکیا دارای آمونیاک نمی باشد؟ نمایندگی عرضه و فروش مستقیم رنگ مو جدید اوکیا در کجا قرار دارد؟
داشتن موهای زیبا و درخشان برای هر فردی یک آرزوی دست یافتنی است. خانمها بیش از آقایان نسبت به رنگ مو و آرایش آن، حساسیت دارند و دلشان میخواهد که همیشه زیبا و سرحال به نظر برسند. همانطور که میدانید برخی از رنگ موها تأثیر عمیقی بر روی روحیه و ظاهر افراد میگذارد. برای مثال، رنگ موهای روشن نیاز به آرایشی هماهنگ با خود را میطلبد و اگر چنین نباشد، صورت را رنگ پریده و خسته نشان خواهد داد. رنگ نمودن زیاد موها نیز ممکن است برای موها آسیبهای جدی به دنبال داشته باشد، به همین دلیل توصیه میشود که 30 یا 40 روز یک بار به تجدید رنگ موهایتان بپردازید؛ و اگر از رنگ مویی خوشتان آمد دیگر آنرا تغییر ندهید و فقط به رنگ زدن ریشه موها اقدام کنید.

رنگ مو اوکیا

عرضه رنگ مو جدید اوکیا

رنگ مو جدید اوکیا که به تازگی وارد دنیای لوازم آرایشی زیبایی شده از فرمولاسیونی پیشرفته و فوق حرفه ای برخودار است که کمترین آسیب را متوجه موها میسازد! در ترکیبات این رنگ مو از پروتیئن های مفید و ناب مانند گندم استفاده شده که باعث احیای مو و کمک به رشد آن میگردد. رنگ مو اوکیا از حداقل آمونیاک برخوردار میباشد که این امر باعث میگردد موها نرم و درخشان تر به نظر برسند.منبع: www.irancosmetic.net

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *