نمایندگی فروش رنگ مو شاه بلوطی آنیکا توانسته بازار این محصول را به چنگ بگیرد. از قدیم الایام تا به امروز از رنگ های طبیعی و مصنوعی برای رنگ کردن موها استفاده می کرده اند. اما امروزه با پیشرفت دانش بشری تولید انواع رنگ های مصنوعی به طور زیادی افزایش یافته است. این رنگ ها نسبت به رنگ های طبیعی دارای رنگ بندی های متنوعی می باشند. تا خانم ها بتوانند مطابق سلیقه و استایل خود آن ها را تهیه کنند.

نمایندگی فروش رنگ مو شاه بلوطی آنیکا

معرفی انواع رنگ مو با پوشش عالی

معرفی انواع رنگ مو با پوشش عالی

انواع رنگ مو با پوشش عالی شامل گزینه های زیر می شود:

  • رنگ های دائمی : بیشتر رنگ هایی که امروزه تولید می شوند جزو این دسته هستند. این نمونه محصولات باید با اکسیدان ترکیب شوند. مدت ماندگاری این نمونه محصولات بین 6 تا 8 هفته می باشد.
  • رنگ های نیمه موقت: این نمونه محصولات دارای ماندگاری کمتری هستند. به طوری که اگر شما موهایتان را به مدت پنج یا شش بار با شامپو بشویید رنگ این ها از بین می رود.
  • رنگ های موقت: این نمونه رنگ ها را باید با دو برابر اکسیدان و کمی شامپو مخلوط کرد. اگر علاقمند به رنگ های فانتزی هستید به شما توصیه می شود. به سراغ این دسته محصولات بروید.

قیمت روز رنگ مو شاه بلوطی آنیکا

قیمت روز رنگ مو شاه بلوطی آنیکا

قیمت روز رنگ مو شاه بلوطی آنیکا بسته به نوع خرید و شرایط بازار متفاوت می باشد. در هنگام خرید رنگ مو باید به نکات زیر توجه ایی ویژه مبذول کرد:

  • در هنگام خرید این محصولات باید به رنگ پوست خود توجه کنیم. به عنوان نمونه اگر پوست صورت شما تیره می باشد باید از رنگ های شرابی، مسی، شاه بلوطی، طلایی، فندقی، بادامی و آجری استفاده کنید. اما اگر پوست شما روشن، سفید و سرخ است باید از رنگ های گرم مانند بلوند خاکستری، زیتونی، صدفی و قهوه ایی مات استفاده کنید.
  • در زمان خرید باید رنگی را انتخاب کنید که با رنگ طبیعی موهایتان هماهنگ باشد. اگر رنگ موهای طبیعی شما جزو دسته رنگ های گرم است باید از رنگ های مانند قهوه ایی تیره با های لایت قرمز یا طلایی، قرمز توت فرنگی و بلوند خاکستری استفاده کنید. اما اگر رنگ موهای طبیعی شما در دسته رنگ های سرد می باشد باید از رنگ آبی، سیاه، قهوه ایی، بلوند پلاتینی، خاکستری متمایل به نمکی یا فلفلی رنگ استفاده کنید.
  • در هنگام خرید این محصولات به ترکیبات رنگ ها توجه کنید و همیشه سعی کنید. محصولاتی که دارای آمونیاک کمتری می باشند که تهیه کنید. علی الخصوص خانم های باردار 
  • به استاندارد بون محصول توجه کنید.
  • در هنگام خرید واریاسیون را تهیه کنید که دارای رنگ های قرمز، زیتونی، آبی، طلایی، خاکستری و بنفش می باشد. استفاده از این نمونه محصول باعث می شود قرمز و زردی مو کاهش یابد.

یکی از بهترین برندهای این محصولات رنگ موی آنیکا می باشد که فوق العاده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *