رنگ مو یکی از مواد آرایشی مورد علاقه ی بانوان می باشد که در بین بانوان طرفداران زیادی دارد سالانه مصرف بانوان از این محصول بسیار زیاد است و مورد علاقه ی بسیاری از بانوان می باشد تولید این محصول نیز در کشور ما بسیار زیاد می باشد . ویتامین c موجود در این رنگ مو از خشکی و شکنندگی مو پس از رنگ کردن جلوگیری می کند و لطافت طبیعی موها را حفظ می کند. رنگ موی عسلی گارنیک را می خواهیم به شما معرفی کنیم .پس انتخاب رنگ مو گارنیک را به شما توصیه می کنیم .

نمایندگی پخش رنگ موی عسلی گارنیک

راهنمای انتخاب رنگ مو گارنیک

راهنمای انتخاب رنگ مو گارنیک

رنگ موی عسلی یکی از رنگ‌های جذاب از خانواده رنگ موی بلوند است. این رنگ مو از نظر گرمی و سردی متعادل است، به همین جهت تقریبا اکثر خانم‌ها با هر رنگ پوستی می‌توانند از آن استفاده کنند .ویژگی های محصول:حاوی روغن زیتون جهت شادابی و سلامتی موها و فرمول آن بر اساس سازگاری با پوست مو و سر حاوی کراتین جهت جوان سازی موها و بازسازی تارهای آسیب دیده دارای ویتامین E جهت تقویت ریشه های حاوی ویتامین C جهت درخشندگی موها نرم کننده قوی که در این رنگ به کر رفته از خشکی و شکنندگی مو می کنند.

رنگ عسلی ترکیبی از رنگ‌های زرد طلایی و قهوه‌ای کهربایی است. در واقع می‌توان این رنگ را ترکیبی از بلوند تیره و گرم با قهوه‌ای روشن دانست متخصص پوست با تاکید بر اینکه بهتر است بسته به نوع رنگ و جنس مو رنگ موی دلخواه را از مراکز معتبر بویژه داروخانه‌ها تهیه کرده، خاطرنشان ساخت: استفاده از انواع رنگ‌مودر صورتیکه نوع استاندارد آن مورد مصرف قرار گیرد برای موها مشکلی ایجاد نکرده و آسیب‌زننده نیست.

حاوی روغن طبیعی زیتون جهت شادابی و سلامت موها فرمول آن بر اساس سازگاری با پوست و موی سر می باشد دارای کراتین جهت جوان سازی و بازسازی تارهای آسیب دیده موها می باشد ویتامین c موجود در این رنگ مو از خشکی و شکنندگی مو پس از رنگ کردن جلوگیری می کند و لطافت طبیعی موها را حفظ می کند برخلاف تصور عموم استفاده از رنگ مو آسیبی به ریشه موها نزده است و در واقع روی ریشه مو اثری ندارد.

بازار خرید رنگ موی عسلی گارنیک

بازار خرید رنگ موی عسلی گارنیک

رنگ موی عسلی انواع بسیاری دارد که برخی از آنها با دکلره و برخی بدون دکلره اجرا می‌شوندبا تاکید بر اینکه بهتر است بسته به نوع رنگ و جنس مو رنگ موی دلخواه را از مراکز معتبر بویژه داروخانه‌ها تهیه کرده، خاطرنشان ساخت: استفاده از انواع رنگ‌ مو در صورتیکه نوع استاندارد آن مورد مصرف قرار گیرد برای موها مشکلی ایجاد نکرده و آسیب‌زننده نیست.در مجموع رنگ عسلی رنگی بسیار محبوب است زیرا تقریبا با هر رنگ پوستی سازگاری دارد.خرید رنگ موی عسلی در این سایت امکان پذیر است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *