نمایندگی پخش رنگ مو آلبورا در تهران، امکان خرید آنلاین و مستقیم از درب کارخانجات تولیدی را برای تمامی مشتریان و اقشار جامعه در نظر گرفته است.

رنگ مو آلبورا که از مارک های مناسب رنگ مو مخصوص آقایان و خانم ها بوده، محصولاتی متفاوت و باکیفیت را در دسته آقایان و خانم ها به بازار عرضه نموده است.

رنگ مو آلبورا مخصوص خانم ها، تحت لیسانس شرکت اسپانیایی CARASA فرموله شده و کاملا سازگاری خوبی را با موی خانم های ایرانی داشته است. این رنگ مو حاوی روغن کنجد بوده که به دلیل خاصیت آنتی اکسیدان بسیار قوی، به ثبات و پایداری موها کمک شایانی می نماید.

اما رنگ مو آلبورا ویژه آقایان هم یک رنگ مو دائمی است که برای اولین بار در ایران، مخصوص آقایان ایرانی تولید شده که دارای کمترین میزان آمونیاک بوده و بر روی موها اثر قرمز برجای نمی گذارد.

نمایندگی رنگ مو آلبورا

 

این رنگ مو در 3 شید رنگی، مشکی، قهوه ای و قهوه ای تیره در دو حجم 15 و 60 میل مخصوص آقایان، به بازارهای فروش عرضه می گردد.

 

پخش رنگ مو آلبورا تهران

رنگ مو آلبورا ویژه آقایان و خانم ها را همین حالا از فروشگاه های آنلاین عرضه رنگ مو، با کمترین قیمت موجود در بازارهای فروش رنگ مو، سفارش خرید دهید. خرید رنگ مو به شکل آنلاین در بازارهای پر از تبلیغات تهران، خریدی مطمئن و تضمین شده تلقی می گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *