اکسیدان یکی از مهمترین ترکیبات در هنگام رنگ کردن مو است که توسط برند های مختلف تولید و به فروش می رسد. برند پرستیژ یک نام آشنا و پرطرفدار در زمینه تولید رنگ و اکسیدان است که پخش اکسیدان کراتینه پرستیژ در کشوز توسط این مجموعه با قیمت بسیار عالی و استثنایی انجام می شود. این اکسیدان باعث تسریع روند رنگ مو شده و به دلیل کیفیت بالایی که دارد، ایجاد حساسیت و خارش نمی‌ کند.

پخش اکسیدان کراتینه پرستیژ درجه یک

تاثیر مصرف اکسیدان کراتینه پرستیژ بر مو

تاثیر مصرف اکسیدان کراتینه پرستیژ بر مو رنگ کردن موها قطعاً بدون اکسیدان امکان پذیر نیست یکی از بهترین انتخاب ها برای موهایی که قصد دکلره دارند یا ریشه های آنها ضعیف است، اکسیدان پرستیژ می باشد که در خود ترکیبات ارگانیک و طبیعی داشته و بر پایه کراتین و آب اکسیژنه تولید می شود.

ترکیباتی که در این اکسیدان وجود دارد تاثیر بسزایی بر سلامت و شادابی موها داشته که با این ترکیب با رنگ و دکلره باعث افزایش مقاومت کششی موهای آسیب دیده می گردد. این اکسیدان رطوبت مورد نیاز موها را جهت درخشش و شادابی به آن باز می گرداند و به دلیل داشتن کراتین که یک پروتئین کاملاً طبیعی است، باعث قوی تر شدن تار موها و در خشندگی آنها آن می گردد.

در واقع پروتئین به طور طبیعی در بدن وجود دارد اما بر اثر اشعه خورشید، حرارت سشوار، افزایش سن، عوامل ارثی و نگهداری نادرست کراتین سازی در پوست و مو کاهش پیدا می کند بنابراین برای تحریک کراتین باید از محصولات کراتینه ازجمله اکسیدان استفاده کرد. این اکسیدان ها برای رنگ کردن مو مش انواع لایت و هایلایت بسیار مناسب است و با توجه به نوع درصدی که دارد، کاربردهای مختلفی دارند.

اکسیدان ۳ درصد برای مش و لایت به کار می رود همچنین برای رنگهای تیره جهت ثبات بیشتر رنگ مو، اکسیدان ۶ درصد برای مش و دکلره بسیار ضعیف و پوشش تار سفید، اکسیدان ۹ درصد باعث روشن تر شدن موها می گردد که برای دکلره استفاده می‌شود و اکسیدان های ۱۲ درصد هم فقط برای آرایش گران حرفه ای جهت دکلره کردن می باشد.

قیمت کارخانه اکسیدان کراتینه پرستیژ

قیمت کارخانه اکسیدان کراتینه پرستیژ قیمت اکسیدان پرستیژ بر اساس نوع درصد محصول مختلف است که در بسته بندی های مختلفی به فروش می رسد. بسته بندی های لیتری این محصول بدون شک برای آرایشگران و افرادی که با رنگ مو سر و کار دارند، بسیار به صرفه تر خواهد بود.

قیمت کارخانه‌ای این اکسیدان به دلیل اینکه به نرخ درب کارخانه مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان و خریداران قرار می گیرد، بسیار به صرفه بوده که شما عزیزان به راحتی می توانید قیمت این محصول را از طریق مراکز پخش آن استعلام نموده و با توجه به کاربرد خود محصول را انتخاب کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *