رنگ مو ویکو ساخت کشور آلمان شامل 106 رنگ طبیعی،جذاب و متنوع در 20 گروه می باشد.این رنگ مو با رعایت اصول استاندارد و بر اساس پیشرفته ترین روش های علمی روز اروپا ساخته شده است.ماندگاری منحصر به فرد، قدرت پوشانندگی بالا و ایجاد براقیت برروی مو پس از مصرف،از ویژگی های برتر رنگ موی ویکو می باشد فراورده ای جدید و منحصر به فرد در صنعت رنگ مو با خواص محافظت از تارهای مو ، بازسازی و ترمیم موهای آسیب دیده ، تسکین دهنده پوست سر ، مولتی ویتامین می باشد. 

پخش عمده رنگ مو ویکو

کیفیت انواع رنگ مو ویکو

کیفیت انواع رنگ مو ویکو

اکثر خانم هایی که خواهان تغییر در چهره خود هستند ،موهای خود را رنگ می کنند زیرا رنگ کردن مو در زیبایی بسیار تاثیرگذار است . انواع رنگ مو وجود دارد که شما می توانید آنها را انتخاب کنید . اگر همیشه یک نوع رنگ مو را انتخاب می کنید باید بدانید رنگ موهای دیگری نیز وجود دارند که موقتی و نیمه دائم هستند پس اگر دوست دارید هر چند وقت یکبار موهای خود را به رنگ های مختلفی در آورید بهتر است از رنگ موهای موقت که در بازار فراوانند استفاده نمایید 

تولید کننده رنگ مو ویکو

تولید کننده رنگ مو ویکو

رنگ موهای شیمیایی طیف رنگی وسیع دارند و میتوان رنگ مو را به هر رنگی که دلخواه است تغییر داد. اما مشکل بزرگی که برای مو به وجود می آورند این است که درصد ایمنی آن ها پایین است و مو دچار آسیب می شود.

در فرآیند تولید رنگ مو فعل و انفعالاتی رخ می دهد که اگر کار با رنگ مو را بلد نباشید آسیب هایی مانند خشک شدن مو و تحریک و سوزش پوست سر اتفاق میفتد. 

رنگ مو ویکو ، ساخت کشور آلمان شامل رنگ طبیعی،جذاب و متنوع در چند گروه رنگی می باشد. این رنگ مو با رعایت اصول استاندارد و بر اساس پیشرفته ترین روش های علمی روز اروپا ساخته شده است.ماندگاری منحصر به فرد، قدرت پوشانندگی بالا و ایجاد براقیت برروی مو پس از مصرف،از ویژگی های برتر رنگ موی ویکو می باشد فرآورده ای جدید و منحصر به فرد در صنعت رنگ مو با خواص محافظت از تارهای مو ، بازسازی و ترمیم موهای آسیب دیده ، تسکین دهنده پوست سر و مولتی ویتامین می باشد. 

به سبب دارا بودن غلظت و تراکم بالای رنگدانه قادر هست تارهای سفید و خاکستری مو را پوشش دهد و رنگی با جلوه کاملا طبیعی و زیبا بیافزاید. پایین بودن میزان آمونیاک رنگ مو باعث میشود به ساختار مو آسیب نرسد و بنابراین از موخوره. خشکی و شکنندگی تارهای مو جلوگیری کند. و مصرف این رنگ باعث درخشندگی موها می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *