پروتئین کراتین  موجود در مو عامل اصلی درخشندگی و صاف بودن موها میباشد.مردانی که دارای موهای فر یا وز میباشند،درواقع پروتئین لازم جهت صافی را در ساختمان  موی خود ندارند.

اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد،مشگل قابل حل میباشد.

با استفاده از زوش کراتین مو مردانه میتوان موهای فر و مجعد را تا چند ماه براق و بدون پیچ و تاب نگه داشت.

پخش عمده کراتین مو مردانه

کارایی انواع کراتین مو مردانه

کارایی انواع کراتین مو مردانه کراتین درمانی در واقع یکی از روش های ساده ،کم هزینه و موثر در صاف کردن موها میباشد که دارای تاثیر طولانی مدت بوده و ممکن است ،تا ماه ها شاهد این تاثیر مثبت در موها باشیم.

مردانی که عمل کراتینه کردن را انجام میدهند،دیگر نیاز نیست هر روز موهای خود را اتو ویا سشوار بکشند.فقط کافیست هر روز موهای خودشان را شانه کرده و مرتب نگه دارند.

کراتین مو نتنها باعث صافی پیچ و تاب ها و فرها میشود ،بلکه موها را براق و درخشان میکند.در واقع ظاهری زیبا و جذاب به فرد میبخشد. 

علاوه بر موارد ذکر شده ،کراتین مو روشی بی خطر برای بازگرداندن رطوبت از دست رفته موها میباشد.

انجام کراتینه مو مردانه بهتر است توسط افراد حاذق و ماهر در آرایشگاه ها صورت گیرد ،تا شاهد کمترین نقص و بیشترین رضایت از این عمل باشیم .ناشی بودن در انجام کراتینه ممکن است منجر به آسیب  موها و حتی پوست سر شود.

البته قبل از انجام کراتینه مو آرایشگر باید مراجعه کننده را از معایب و مزایای  کراتینه آگاه کرده و بعدموها را از لحاظ آسیب دیدگی ،جنس و نوع بررسی کرده و اقدام به عمل کند.

تولید کنندگان کراتین مو مردانه

تولید کنندگان کراتین مو مردانه تولید کراتین موی مردانه در انواع مختلفی صورت میگیرد که از جمله پرکاربرد ترین انواع کراتین مو میتوان به :کراتین موی برزیلی،ژاپنی ،کراتین نرم کننده و اکسپرس اشاره کرد.که هرکدام از این نوع کراتینه ها با روش خاص خود باعث لطافت و صاف شدن موها میشوند.

روش انجام هر کدام از انواع کراتین مو در بروشور همان محصول داخل جعبه یا پاکت نرم کننده قرار داده شده است ،تا آرایشگران و کسانی که قصد کراتینه کردن موهای خود را دارند با روش کار آشنا شوند و بر اساس همان روش ها اقدام به مصرف کنند.

تولید کنندگان مطرح این نوع محصولات به دنبال تولید بهترین و مرغوب ترین نوع کراتین مو مردانه هستند تا بیشترین سهم را از فروش این محصولات در بازار به دست آورند.تولید کننده های کراتین مو مردانه محصولات خود را در اختیار فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی ،ویا سایت های فروش اینترنتی قرار میدهند .تا خریدار دسترسی سریع و آسان به تولیدات ذاشته باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *