حاوی روغن طبیعی زیتون جهت شادابی و سلامت موها فرمول آن بر اساس سازگاری با پوست و موی سر می باشد دارای کراتین جهت جوان سازی و بازسازی تارهای آسیب دیده موها می باشد ویتامین c موجود در این رنگ مو از خشکی و شکنندگی مو پس از رنگ کردن جلوگیری می کند و لطافت طبیعی موها را حفظ می کند. رنگ مو پوست پیازی گارنیک را می خواهیم به شما معرفی کنیم تا از ان استفاده کنید.

پخش کننده رنگ مو پوست پیازی گارنیک

مشخصات رنگ مو پوست پیازی گارنیک

مشخصات رنگ مو پوست پیازی گارنیک

رنگ موی پوست پیازی یکی از رنگ‌های جذاب از خانواده رنگ موی شرابی است. این رنگ مو از نظر گرمی و سردی متعادل است، به همین جهت تقریبا اکثر خانم‌ها با هر رنگ پوستی می‌توانند از آن استفاده کنند .مشخصات رنگ مو گارنیک حاوی روغن زیتون جهت شادابی و سلامتی موها و فرمول آن بر اساس سازگاری با پوست مو و سر حاوی کراتین جهت جوان سازی موها و بازسازی تارهای آسیب دیده دارای ویتامین E جهت تقویت ریشه های حاوی ویتامین C جهت درخشندگی موها نرم کننده قوی که در این رنگ به کار رفته از خشکی و شکنندگی مو می کنند.


متخصص پوست با تاکید بر اینکه بهتر است بسته به نوع رنگ و جنس مو رنگ موی دلخواه را از مراکز معتبر بویژه داروخانه‌ها تهیه کرده، خاطرنشان ساخت: استفاده از انواع رنگ‌مودر صورتیکه نوع استاندارد آن مورد مصرف قرار گیرد برای موها مشکلی ایجاد نکرده و آسیب‌زننده نیست.

حاوی روغن طبیعی زیتون جهت شادابی و سلامت موها فرمول آن بر اساس سازگاری با پوست و موی سر می باشد دارای کراتین جهت جوان سازی و بازسازی تارهای آسیب دیده موها می باشد ویتامین c موجود در این رنگ مو از خشکی و شکنندگی مو پس از رنگ کردن جلوگیری می کند و لطافت طبیعی موها را حفظ می کند برخلاف تصور عموم استفاده از رنگ مو آسیبی به ریشه موها نزده است و در واقع روی ریشه مو اثری ندارد.

قیمت فروش رنگ مو پوست پیازی گارنیک

قیمت فروش رنگ مو پوست پیازی گارنیک

رنگ موی رنگ موی مورد علاقه بسیاری از بانوان می باشد رنگ موی رنگ موی است که به انسان آرامش میدهد تعداد زیادی از بانوان از این نوع رنگ مو استفاده می‌کنند در کشور عزیزمان ایران نیز بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد که به شما توصیه می‌کنیم که از این تیم در این سایت استفاده کنید و از آن بهره ببرید باشید که پشیمان نمی شوید.

استفاده از انواع رنگ‌مودر صورتیکه نوع استاندارد آن مورد مصرف قرار گیرد برای موها مشکلی ایجاد نکرده و آسیب‌زننده نیست.در مجموع رنگ پوست پیازی رنگی بسیار محبوب است زیرا تقریبا با هر رنگ پوستی سازگاری دارد.فروش رنگ مو پوست پیازی در این سایت امکان پذیر است .کجاش کپی خوب ایرادش کجا است بفرمایید لطفا

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *