اکسیدان لایف مدلv6 یکی از انواع اکسیدان هاست. اکسیدان ماده‌ای که برای رنگ کردن مو به آن احتیاج است، مقداری رنگ را با اکسیدان باید مخلوط کنید و سپس به سر خود بمالید، مقدار استفاده کردن از اکسیدان بستگی به اندازه مصرف رنگ دارد یک رنگ کامل اکسیدان کوچک نیاز دارد.

کارخانجات بهترین اکسیدان لایف مدلv6

درخشندگی مو با اکسیدان لایف مدلv6

درخشندگی مو با اکسیدان لایف مدلv6

  • کارخانه اکسیدان لایف بهترین اکسیدان های خود را در اختیار سایت ما قرار داد تا از این طریق مشتریان عزیز بتوانند به راحتی بدون اینکه از خانه خارج شوند اکسیدان بخرند.
  • برای دکلره های قوی بهتر از اکسیدان های ضعیف استفاده شود تا آسیب به مو کمتر وارد شود.
  • برای رنگ کردن ابرو باید از اکسیدان ضعیف استفاده شود زیرا تار ابرو ضعیف است و ممکن است ریزش پیدا کند.
  • نسبت اکسیدان به رنگ یک نسبت ثابت است که اگر رنگ زیادتر باشد اکسیدانی زیاد تر است ولی اگر می خواهید که رنگ کل سر را پوشش دهد و روشن‌تر شود اکسیدان بیشتری نیاز است.
  • در مواقعی که رنگ کم است می‌توانید اکسیدان بیشتری استفاده کنید اما این کار باعث می شود که شماره رنگ مورد نظر به درستی روی سر انجام نشود.
  • رنگ و اکسیدان در نوع آن تفاوت زیادی ندارد و در رنگ‌های آبی، سفید، مایل به زرد، وجود دارد، همچنین بوی اکسیدان ها با هم تفاوت دارد هر اکسیدانی بوی مخصوص به خود را دارد.
  • برای رنگ کردن اکسیدان یک‌ ماده ضروری به شمار می رود ا باعث می‌شود که رنگ روی رنگدانه‌های مو بهتر بنشیند.
  • هنگام خرید اکسیدان به تاریخ انقضا و تاریخ تولید آن توجه کنید و اگر تاریخ انقضا آن گذشته باشد اصلا خریداری نکنید زیرا باعث آسیب به مو می شود.
  • هنگام رنگ کردن مو دقت کافی را به کار برید که اکسیدان وارد چشم نشود زیرا به چشم آسیب می زند ، ولی اگر به چشم وارد شد نگران نباشید و سریعاً با آب سرد چشم خود را بشویید.
  • اکسیدان های ۹%، ۶ درصد و ۱۲ درصد که به ترتیب به اکسیدان های شماره ۲_۱_و ۳ معروف هستند ، هرکدام برای یک رنگ یا دکلره های مخصوص به کار می رود.

پخش انواع اکسیدان لایف مدلv6

پخش انواع اکسیدان لایف مدلv6 پخش اکسیدان v6 از طریق سایت ما با بهترین قیمت به فروش میرسد و برای کسانی که از سایت ما خرید کنند تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است، قیمت اکسیدان ها با توجه به نوع برند آن و کوچک و بزرگ بودن شان متفاوت می باشد. اگر قصد خرید اکسیدان دارید ولی نمی دانید که چه نوع آن را انتخاب کنید می توانید از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید تا یک خرید خوب داشته باشید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما که همیشه خدمت گزاران شما هستند در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *