رنگ موهای گیاهی فیتو

رنگ موهای گیاهی فیتو


مجموعه رنگ موهای گیاهی فیتو محصولی از کمپانی فیتو فرانسه است. این رنگ موها که با نام فیتوکالر شناخته می‌شوند با برترین تکنولوژی و بر پایه تازه‌ترین تحقیقات در زمینه گیاهان و خواص‌ آن‌ها و با بالاترین قدرت پوشانندگی موهای سفید تولید می‌شوند. رنگ موی فیتو حاوی درصد بالایی از عصاره گیاهان رنگی بوده (بین ۵۷ تا ۶۱ ترکیبات محصول از عصاره گیاهان رنگی) و ترکیبات آن دارای مواد مرطوب کننده، ترمیم کننده و ضدالتهاب است. رنگ موهای فیتو کمترین میزان آمونیاک (کمتر از ۲ درصد هیدروکسید آمونیوم) را دارند که همین موضوع باعث شده تا ضمن ایمن بودن و آسیب نرساندن به پوست سر، خطر آلرژی (حساسیت) به حداقل برسد. رنگ موی فیتو حاوی ویتامین C به عنوان آنتی اکسیدان است و به دلیل وجود مواد پاک کننده پوست سر در ترکیبات این رنگ موها، پس از رنگ کردن مو با رنگ موی فیتو، نیازی به استفاده از شامپو برای شستشوی موها وجود ندارد.
با وجود اینکه به صورت معمول مشکلی برای استفاده از رنگ موی فیتو بعد پایان ماه سوم بارداری وجود ندارد، به علت تغییرات هورمونی و داخلی که در دوران بارداری اتفاق می‌افتد، توصیه می‌شود در صورت استفاده رنگ مو توسط خانم‌های باردار بعد از پایان سه ماهه اول، پیش از استفاده رنگ مو حتماً تست حساسیت انجام شود. برای انجام تست حساسیت لازم است که کمی از خمیر رنگ و مایع اکسیدان را در ظرفی مخلوط کرده و بر روی استخوان پشت گوش بمالید بعد از گذشت ۱۰ دقیقه اگر حساسیت، قرمزی یا خارش اتفاق نیفتاد می‌توانید از رنگ مو بر روی کل موها استفاده کنید.
مجموعه رنگ موهای فیتو شامل ۱۹ رنگ متنوع از مشکی تا بلوند خیلی روشن است و انتخاب‌های مناسبی برای سلیقه‌های مختلف ایجاد می‌کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *