رنگ مو ترکیبی پرستیژ نسکافه ای مناسب چه افرادی هستش؟ آیا از مشخصات رنگ مو پرستیژ با حجم 120 میل چیزی می دانید؟ چگونه می توان قیمت خرید ارزان و مارک اورجینال رنگ مو پرستیژ را خریداری کرد؟
همیشه انتخاب مارک رنگ مو شاید بیشتر از مدل و رنگ، از اهمیت ویژه تری برای مشتریان و خریداران برخوردار است.
چرا که این مارک و کیفیت رنگ مو است که نقش فزاینده ای را در حفظ سلامت و پس از آن زیبایی طولانی مدت موها دارا است.
شما می توانید با خرید یک رنگ مو بی کیفیت و تقلبی، برای چند روزی موهای زیبا و درخشانی داشته باشید، اما مطمئن باشید که در طولانی مدت سلامت موهایتان به خطر خواهد افتاد.
خانم ها در میان از وسواس بیشتری هنگام خرید رنگ مو برخوردار بوده و به دنبال مارک های معتبر و مدل های منطبق بر مد روز نیز می باشند.
رنگ موهای ترکیبی پرستیژ  نسکافه ای با حجم 120 میل، یکی از پیشنهادات مشاورین فروش انواع رنگ مو در این حوزه می باشد.

اما در ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که چرا رنگ مو پرستیژ را باید انتخاب کرد؟

در ادامه مطلب به انواع رنگ مو با عکس و شماره و جدول رنگ مو و ویژگی بیشتر رنگ مو های پرطرفدار از نوع پرستیژ خواهیم پرداخت. 

رنگ موهای ترکیبی پرستیژ | رنگ مو ترکیبی پرستیژ نسکافه ای حجم 120 میل

چرا رنگ مو پرستیژ بخرم؟

چرا رنگ مو پرستیژ بخرم؟شایان ذکر است که رنگ مو مارک پرستیژ prestige، رنگ مویی با مشخصات ذیل می باشد:

  • دارای حداقل میزان آمونیاک
  • مناسب انواع مو
  • سرشار از پروتئین، ویتامین سی و کراتین
  • حاوی رنگدانه های عمیق
  • ماندگاری بالا
  • دارای رنگ بندی کامل
  • محافظت کننده موها در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید
  • پوشاندگی کامل تار موهای سفید

رنگ مو پرستیژ در حجم 120 میل همراه با شامپو تثبیت کننده عرضه شده و به دوام مو کمک شایانی می نماید.

رنگ مو پرستیژ دارای کراتین، پروتئین و ویتامین c نیز می باشد و پوشش و دوام قابل توجهی نیز دارد. این نوع از رنگ مو ها محصول کشور می باشد و در داخل کشور نیز تولید می شوند.

رنگ مو ترکیبی پرستژ نسکافه ای

رنگ مو ترکیبی پرستژ نسکافه ایرنگ مو ترکیبی پرستیژ نسکافه ای، ترکیبی متفاوت و دل نشین از گروه بلوند هستش.
وجود ترکیب رنگ های گرم به چهره افراد، نشاط و شادابی بیشتری می بخشد..

نحوه ترکیب این رنگ مو به شکل ذیل است:

  • رنگ مو سری طبیعی 8 پرستیژ معادل یک دوم تیوپ
  • رنگ مو سری طلایی 5-8 پرستیژ معادل سه چهارم تیوپ
  • رنگ مو سری فندقی پرستیژ معادل یک چهارم تیوپ

شما می توانید ضمن مشاهده سایت های فروشگاهی انواع رنگ مو، خریدی مطمئن با قیمت باورنکردنی را تجربه کنید.

در رنگ مو های نسکافه ای ، 7/31 بلوند بژ متوسط، 8/31 بلوند بژ روشن، 9/31 بلوند بژ خیلی روشن را دارا است.

انواع رنگ موهای ترکیبی پرستیژ

انواع رنگ موهای ترکیبی پرستیژرنگ مو های پرستیژ دارای انواع مختلفی  میباشد مانند رنگ مو های پرستیژ طبیعی، رنگ مو های پرستیژ خاکستری، زیتونی، طلایی، دودی، فندقی، بژ، شرابی، قرمز، نسکافه ای و … . رنگ مو های ترکیبی پرستیژ  نیز دارای انواع متفاوتی نیز میباشند، مثل رنگ مو های ترکیبی نوع ۱، نوع ۲ و نوع ۳ 

قیمت رنگ موهای پرستیژ

قیمت رنگ موهای پرستیژباتوجه به این که رنگ مو های پرستیژ دارای انواع مختلفی نیز میباشد،  به همین تناسب باتوجه به کیفیت، مقدار و نوع رنگ این نوع از رنگ مو ها قیمت این محصولات نیز باهم تفاوت دارند. در حالت کلی این رنگ مو از نوع پرستیژ جز رنگ مو های ارزان به حساب می آیند و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه میباشد و جزو انواع رنگ مو های خاص و لوکس محسوب نمیشود. از جهتی باتوجه به این که این رنگ مو در داخل کشور تولید میشود و محصول خود کشور نیز میباشد،  به تبع قیمت آن از رنگ مو های خارجی نیز کمتر هست و نسبت به این رنگ مو ها ارزان تر میباشد.

رنگ مو ترکیبی نسکافه ای پرستیژ

رنگ مو ترکیبی نسکافه ای پرستیژاز انواع پر کاربرد و پراستفاده این رنگ مو، رنگ مو ترکیبی نسکافه ای می باشد که ترکیبی از رنگ های طلایی و قهوه ای را نیز دارا میباشد. این رنگ مو نسکافه ای پرستیژ جزو رنگ مو های پرفروش کشور نیز میباشد و از دلایل مهم استفاده زیاد از این نوع رنگ مو نسبت به سایر رنگ مو ها، رنگ زیبای آن میباشد و مورد استفاده بسیاری از افراد نیز می باشند. 

خرید اینترنتی رنگ مو پرستیژ به قیمت کارخانه

خرید اینترنتی رنگ مو پرستیژ به قیمت کارخانهبدیهی است که رنگ مو پر کاربرد پرستیژ مانند سایر محصولات و اجناس کشور نیز، قیمت تولیدی کارخانه با قیمتی که در بازار آزاد به فروش می رسد بسیار تفاوت داشته باشد و در اکثر موارد اینطور می باشد که قیمت محصولات تولیدی کارخانه با محصولی که به صورت آزاد به فروش می رسد، بسیار پایین تر می باشد. به همین منظور، امکان خرید این محصول به صورت اینترنتی از کارخانه فراهم شده است تا افراد این محصول را با قیمت کمتر، از کارخانه و به آسانی به صورت آنلاین خریداری کنند و دیگر لازم نیست هزینه بیشتری برای خرید این محصول به قیمت بازار پرداخت شود و افراد جامعه و مصرف کنندگان این محصولات می توانند این محصول را به صورت اینترنتی و با قیمت کمتر، سفارش دهند و ظرف چند روز این محصول به دستشان خواهد رسید. 

ویژگیهای رنگ موي پرستيژ

ویژگیهای رنگ موي پرستيژهمان طور که گفته شد، رنگ مو های پرستیژ، دارای کراتین، ویتامین C و پروتئین نیز می باشند. رنگ موی نوع پرستیژ دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی نیز میباشد که در ادامه به ویژگی های آن خواهیم پرداخت. این نوع از رنگ مو ها، پوشش و دوام قابل توجهی نیز دارند. رنگ مو نوع پرستیژ دربرابر اشعه ماورا بنفش نیز محافظ می باشند، عمیقا به داخل مو نفوذ کرده و رنگی بادوام را ایجاد میکنند، حاوی ویتامین C و ویتامین E بوده که باعث نرمی موی سر می شود، مو های سفید را کاملا پوشش میدهد، براقی لازم را بعد از رنگ کردن به مو ها می دهد. این رنگ مو بسیار از نظر اقتصادی مقرون به صرفه میباشد و یکی از نکات خوب این محصول این میباشد که تولید داخل کشور نیز میباشد و از همه جالب تر این است که دارای 80 طیف رنگ نیز میباشد. در کل، کیفیت رنگ موی پرستیژ بسیار بالا می باشد و در مجموع قيمت رنگ موي پرستيژ مورد قبول افراد استفاده کننده از این محصول نیز میباشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *