فروش انواع رنگ موی بیس کالر

برای اطلاع از آخرین قیمت فروش رنگ مو بیس کالر بهترین و آسان­ترین روش بدون فوت وقت مراجعه به سایت­های فروش این کالا با ارائه­ی گواهی اصل بودن و ضمانت کیفیت می­باشد.

معرفی انواع رنگ مو

رنگ مو از ابزارهای مهم آرایشی، خصوصا در بین بانوان می­باشد که علاقه­مند به ست کردن رنگ موهایشان با استایل­های مجلسی و کژوال می­باشند.

رنگ مو محصولی شیمیایی مانند عطر و محصولات آرایشی (رژلب، پرایمر، کانسیلرو کرم پودر) است، با انتخاب محصولات تقلبی و برندهای بی­کیفیت مشکلات بسیاری برای مو و پوست سر به وجود می­آورند.

نکات انتخاب رنگ مو

مهمترین نکته در این زمینه، ایجاد تناسب بین رنگ پوست، رنگ چشم و کوتاهی یا بلندی مو می­باشد. توجه به این فاکتورها جذابیت لازم را بعد از رنگ مو برای شما به ارمغان می­آورد.

از جمله رنگ موهای محبوب در بین بانوان جوان که در طراحی استایل سلبریتی­ها خصوصا بازیگران شاهد آن هستیم، شامل رنگ­های زیر می­باشد:

  • نسکافه­ای-کاراملی
  • عسلی
  • رنگ شاه بلوطی
  • فندقی و بلوطی (برای بانوان با پوست سبزه)

امروزه کسانی که علاقه­ای به کوتاه کردن موهایشان ندارند ولی علاقه­مند به ایجاد تنوع در استایل روزانه­ خود هستند از هایلایت مو که تنوع زیادی دارد استفاده می­کنند.

در هایلایت مو بایستی به رنگ موی پایه­ی طبیعی خود توجه نمایید، چراکه هایلایت باید با رنگ موی اولیه­ی شخص متناسب باشد تا تغییر چشمگیری در چهره ایجاد نکند.

هایلایت بنفش متناسب با رنگ موی مشکی و بلوند است. همچنین هایلایت هلویی نیز برای داشتن موهایی خوش رنگ و چشم نواز گزینه­ی مناسبی است.

حائز اهمیت­ترین نکته برای انتخاب رنگ مو این است که بدانید رنگ روی کاتالوگ­ها با آنچه در ذهن شماست تفاوت بسیاری دارد. چرا که رنگ­های روی جعبه و کاتالوک­ها و روی تارهای موی دکلره شده اجرا شده­اند.

اگر تناژ رنگی مد نظر شماست باید چند مرحله دکلره کردن حرفه­ای را انجام دهید ولی اگر موهای شما تار سفید دارد و برای پوشاندن آن­ها رنگ کردن را انجام می­دهید رنگ موی شما به کاتالوگ نزدیک می­شود.

اخرین قیمت فروش رنگ مو بیس کالر

برای اطلاع از آخرین قیمت خرید رنگ موی بیس کالر که برندی با کیفیت بالاست، علاوه بر مراجعه­ی حضوری به نمایندگی­های مجاز لوازم آرایشی بهداشتی می­توانید به سایت شرکت­های فروش اینترنتی مراجعه نمایید.

از مزایای خرید اینترنتی این محصول، با توجه به نوسانات قیمت ارز و تفاوت در قیمت اطلاع از قیمت­ها به صورت روزانه و با مناسب­ترین قیمت می­باشد.

از مزایای دیگر، دریافت رنگ مو به تعداد لازم در تمامی تناژهای موجود در محل مورد نظر شما می­باشد که همراه با آن می­توانید تستر و گواهی اصل بودن محصول را نیز دریافت کنید.

قیمت فروش رنگ مو بیس کالر

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *