فروش انواع رنگ موی بیس کالر

سایت فروش انواع رنگ موی بیس کالر شرایط ویژه­ای برای خریدهای غیر حضوری خود قرار داده است. از جمله این شرایط ارائه­ قیمت­های مناسب، گواهی ضمانت کالا و امکان پرداخت وجه در محل می­باشد.

فروش انواع رنگ موی بیس کالر

انواع رنگ مو

رنگ موها شامل دو بخش گیاهی و شیمیایی هستند. در این زمینه بهترین برند رنگ موی طبیعی رنگ مو بیس کالر می­باشد که در فرمولاسیون شیمیایی آن از دانش فنی بالایی استفاده شده است.

در تقسیم بندی دیگری انواع رنگ موها به دو بخش موقت و نیمه دائم دسته بندی می­شوند.

  1. رنگ موهای موقت: رنگ طبیعی مو را روشن و درخشان نمایش می­دهند، از تندی سفیدی مو می­کاهند و باعث حالت مش در مو می­شوند. با استفاده از این نوع رنگ­ها تغییر شدیدی در رنگ مو ایجاد نشده و به راحتی و خیلی زود با شستشو از بین می­روند.
  2. رنگ­های نیمه دائم: این رنگ­ها ماندگاری بیشتری دارند، آلرژی کم­تری ایجاد می­کنند و مصرف آن­ها  آسان­تر است. همچنین به عمق مو نفوذ کرده و برای رنگ کردن تدریجی مو کاربرد دارند.

اکسیدان­ها

تسهیل کننده­ی فعالیت شیمیایی در رنگ مو اکسیدان است که انواع مختلفی با درصدهای متفاوتی دارد.

  • اکسیدان شماره 1 که 6% است برای پایه مو از شماره 1 تا 4 مناسب است.
  • اکسیدان شماره 2 که 9% است برای پایه مو از شماره 5 تا 10 مطلوب می­باشد و قدرت روشن کنندگی بالایی برای تارهای سفید دارد.
  • اکسیدان شماره 3 که 12% است برای دکلره شدن استفاده می­شود و توانایی روشن کنندگی خوب ولی با کم­ترین میزان رنگ­دهی را دارد.

در بازار خرده­فروشی ایران، رنگ مو­های وارداتی بی­کیفیت، همچنین وجود انواع مختلف با درجه کیفیت­های متفاوت و دست داشتن دلالان را در اختلاف قیمت­ها نمی­توان نادیده گرفت. با توجه به موارد ذکر شده، به خریداران توصیه می­شود به نکات زیر در زمان انتخاب شرکت توجه نمایند: ارائه­ی قیمت­های رقابتی و مناسب توسط شرکت، داشتن شرایط لازم برای همکاری­های طولانی مدت، عرضه­ی مناسب و باکیفیت رنگ موی کراتینه بیس کالر در بسته­بندی­های استاندارد که دارای مهر کارخانه تولید کننده و گواهی اصالت هستند.

سایت فروش انواع رنگ موی بیس کالر

امروزه تمایل مصرف کنندگان به سمت خرید اینترنتی سوق پیدا کرده است. در زمینه رنگ مو که محصولی است که ارتباط تنگاتنگی با سلامت پوست و مو دارد انتخاب سایت فروشی مطمئن پر اهمیت است.

با مراجعه به سایت فروش انواع رنگ موی بیس کالر شاهد قیمت­های ارزان­تر و به صرفه­تر این کالا خواهید بود. برای انتخاب سایت فروش محصولات آرایشی- بهداشتی بایستی به نکاتی توجه نمود:

  • دسترسی سریع و کافی به محصول مورد نظر،
  • داشتن همکاری با شرکت اروپایی به منظور اطمینان از اصالت محصول،
  • ارائه­ی قیمت­های رقابتی و مناسب،
  • داشتن شرایط لازم برای همکاری­های طولانی مدت با مشتریان خاص مانند سالن­های آرایشی، بازارهای خرده و عمده فروشی و نمایندگی­های سطح شهر،
  • عرضه­ی خوب و رضایتمندانه­ی رنگ مو بیس کالر باکیفیت و دارای تاریخ انقضا،
  • فروش از طریق سایت و به صورت غیرحضوری با ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مصرف­کننده.

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *