رنگ مو خارجی

رنگ مو خارجی


بهترین مارک رنگ مو خارجی در ایران کدام است؟ کدامیک از برندهای آرایشی جهان در زمینه تولید انواع رنگ مو بهترین عملکرد را دارند؟ یک رنگ مو خوب باید چه خصوصیتی را داشته باشد؟
به جرأت میتوان گفت که تمامی خانمها نسبت به مدل و رنگ موی خود بسیار حساس هستند و در انتخاب و خرید محصولات آرایشی مربوط به آن وسواس عجیبی به خرج میدهند. رنگ نمودن مکرر موها میتواند بسیار به ساقه و ریشه موها آسیب برساند به خصوص آنکه از مارکی نامعتبر و بی کیفیت نیز تولید شده باشد! اما رنگ مو، یک مزیت عالی دارد و آن ضخیم تر نمودن تارهای موست! این شوک ناگهانی باعث شده که موها از حالت طبیعی خارج شده و دیرتر دچار ریزش شوند! حتی بسیاری از خانمها پس از استفاده از رنگ مو، دیگر با مشکل ریزش مو مواجه نشده یا اگر قبلا نیز با این مسئله درگیر بوده اند، بسیار کمتر شده یا قطع میگردد!

رنگ مو خارجی

فروش بهترین رنگ مو خارجی

انتخاب رنگ مو اشتباه و نامناسب میتواند به زیبایی موها بسیار صدمه وارد کند که کمترین آن شکنندگی است! بهتر است به سراغ انواع رنگ موهایی بروید که دارای آمونیاک نباشند و یا درصد کمی از این ماده شیمیایی را در ترکیباتش استفاده نموده باشد. پس از به کار بردن رنگ مو، از یک نرم کننده مناسب و شامپو مناسب موهای رنگ شده بهره بگیرید.
بهترین مارکهای رنگ مو در ایران، اورآل، گارنیر، لاکمه، نوول و… میباشد که از درصد قابل توجهی کراتین نیز برخوردار هستند.
منبع: www.irancosmetic.net

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *