رنگ مو استار

رنگ مو استار


دوست دارید که با استفاده از یک تیوپ رنگ مو، بهترین ترکیب را به آرایش و زیبایی موهایتان بدهید؟ بهترین رنگ مو ایرانی با حجم بالا کدام است؟ عرضه مستقیم انواع رنگ مو استار از هم اینک آغاز گردیده.
یکی از مشکلات عمده خانمها برای رنگ نمودن موهایشان این است که یک تیوپ رنگ به تنهایی برای پوشش دهی موهایشان کفایت نمیکند! این مسئله بیشتر برای افرادی که از موهای پرپشت و بلند برخوردارند، صدق میکند. متأسفانه بسیاری از رنگ موهایی که به تازگی وارد بازار لوازم آرایشی شده اند، بسیار کم حجم بوده و حتی در برخی از مواقع 3 تیوپ رنگ هم مورد کاربرد قرار گرفته! در بین برندهای خوب ایرانی میتوان مدلهایی را یافت که تنها با بهره بردن از یک تیوپ رنگ مو، به زیبایی به موها رنگ داده و از طرف دیگر مقرون به صرفه نیز باشد! انواع رنگ مو استار از آن جمله است.

رنگ مو استار

فروش ویژه رنگ مو استار

رنگ مو استار دارای تیوپی 120 میل بوده و از پوشش دهی عالی نیز برخودار است؛ یعنی با بهره بردن از یک تیوپ رنگ مو استار میتوانید هم موهایتان را به زیبایی رنگ دهید و هم به پوشش کامل موهای سفید خود اقدام کنید. رنگ مو استار بر طبق آخرین تکنولوژی روز اسپانیا و ترکیبات بکار گرفته شده از آن تولید شده است. علاوه بر این رنگ مو استار، دارای انواع ویتامین و پروتئین های مفید مو از جمله B و C می باشد که ضمن تقویت و نرمی موها، به حفظ سلامت و درخشندگی آن نیز کمک شایانی می نماید.منبع: www.irancosmetic.net

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *