اکسیدان پادینا گیاهی یکی از مواد لازم برای دکلره کردن موها بکار میرود.این محصول گیاهی بوده وضرر کمتری را متوجه موهای استفاده کنندگان میکند.این اکسیدان دارای ۴ نوع ۳درصد،۶درصد،۹درصد و۱۲درصد می‌باشد.

توزیع اکسیدان پادینا گیاهی 9درصد

مزایا استفاده اکسیدان پادینا گیاهی برای مو

مزایا استفاده اکسیدان پادینا گیاهی برای مو ازآنجایی که استفاده از هر نوع اکسیدانی برای موها مضر است بهترست اگر در هر شرایطی استفاده میشود نوع گیاهی آن در الویت باشد.این اکسیدان گیاهی ضرر کمتری را متوجه موهای شما کرده و به دلیل داشتن نرم کننده از خشک شدن وشکنندگی موجلوگیری میکند.

تولید این محصول بسیار تخصصی می باشد و فرمول آن از کشور آلمان وارد می شود این کالا با قیمت مناسبی که دارد نسبت به دیگر اکسیدان ها مقرون به صرفه است اکسیدان پادینا در شرکت اکسیر کادوس تولید شده است و دارای ترکیب غلیظ است و موها را کاملا پوشش میدهد.

دارای ماندگاری نسبتاً بالایی است و ارزش خرید را دارد.البته اکسیدان از هر نوع گیاهی یا شیمیایی که باشه برای موها آسیب رسان است پس بهترست در استفاده از آن دقت بیشتری نمود.همانگونه که گفته شد اکسیدان پادینا دارای انواع مختلفی از ضعیف تا قوی است.

بهتر اینست که برای شروع روشن کردن موها از شماره های پایینتر با درصد کمتر استفاده کرد.مثلا از۶درصد تا کمترین آسیب را به موها برسانیم.

این محصول قابلیت صادرات را نیز دارد.تولید کنندگان می‌توانند آن را به کشورهای همسایه بفروشندو در آنجا نیز مشتریان خود را پیدا کنند

قیمت اکسیدان پادینا گیاهی غلیظ

قیمت اکسیدان پادینا گیاهی غلیظ قیمت اکسیدان گیاهی در بازار نسبت به محصولات هم ردیف خود بسیار مناسب بوده ومصرف کنندگان مخصوص خود را دارد.این محصول بدلیل غلیظ بودن میتواند در دفعات بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.توزیع اکسیدان پادینا از طریق مستقیم و غیر مستقیم صورت میگیرد.

این محصول براحتی در دسترس همگان است چون در تمامی فروشگاه‌های لوازم آرایشی بهداشتی موجود می‌باشد.این محصول هم بصورت قوطی‌های کوچک و متوسط وهم در بسته بندی های بزرگ در اختیار بانوان وگاهی آقایان قرار میگیرد.

بسته های بزرگ این محصول بیشتر به آرایشگاه‌ها فروخته میشود چون آنها استفاده زیادی دارند برایشان مقرون به صرفه تراست.سالنهای آرایشی هرروز با این مواد سروکار دارند زیرا خانومهای زیادی خواهان وطرفدار این هستند که موهای خود را به رنگ روشن درآورند.حتی در بعضی از سالنهای ارایشی مردانه هم استفاده میشود.

پس چه بهتر اینکه از نوع گیاهی آن استفاده شود تا به موها آسیب کمتری بزند.مصرف کنندگان چنانچه بخواهند انرا بدون رفتن به مراکز خرید تهیه نمایند می‌توانند به سایتهای معتبرمانند دیجی کالا، سری زده و براحتی در درب منزل تحویل بگیرند.ویا وارد وب سایت شرکت شده پدر اینستا ی ان عضو شوند تا هم از محصولات جدید با خبر شده وهم کالای مورد نظر خود را دریافت کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *