رنگ موی بیس کالر

رنگ موی بیس کالر برای ایجاد تناژهای فشن و زیبا طراحی شده، این رنگ مو دارای ایزو کیفیت و تاییدیه FDA می­باشد. برای خرید رنگ موی بیس کالر منحصر به فرد به صورت اینترنتی مطلب زیر را مطالعه نمایید.

رنگ موی بیس کالر

رنگ موی بیس کالر منحصر به فرد

امروزه برای انتخاب رنگ موی مورد علاقه­یتان رنگ‌های فراوانی تولید شده­اند که می­توانید از بین آن­ها انتخاب کنید. به عبارتی، هر رنگ چندین سایه دارد و شما می‌توانید با ترکیب آن­ها به رنگ دلخواهتان برسید.

فهرستی از پنج رنگ موی جدید ۲۰۱۹ که در دنیا علاقه­مندان زیادی را به خود جلب کرده­اند را برای شما تهیه نموده‌ایم. با ما برای انتخاب رنگ موی مورد علاقه­ی خود و سلبریتی­های معروف دنیا همراه باشید:

  1. رزگلد: این رنگ طوفانی در دنیا به پا کرد. رنگ موی رز گلد با هر رنگ پوستی همخوانی دارد و گزینه­ای عالی برای شماست.
  2. مشکی-بنفش-نقره­ای: رازآلودگی ویژگی بارز این مدل رنگ موی جدید است. ریشه‌های مشکی، در هاله‌ای از رنگ بنفش محو می‌شوند و در انتها به رنگ یخی در می‌آیند.
  3. آب­نبات عصایی: آمبره‌ای که از صورتی پررنگ و گرم به بنفش کمرنگ و پاستلی تبدیل می‌شود، سبکی ایده­آل برای موهای موج­دار است تا بتوان آن­ها را به آبشاری خیره­کننده تبدیل نمود.
  4. بالیاژ قهوه­ای: این رنگ موی جدید از زیباترین رنگ موهای دنیا است، که با آن می­توان تاثیری پر شور و هیجان به موهایتان بدهید. موهایی با بالیاژ قهوه­ای تصویری فریبنده ایجاد می­کنند.
  5. یاسی: این رنگ نماد شادی و آرامش است، که با داشتن تناژ سرد باعث درخشش و خیره­کنندگی چشمان رنگی می‌شود. رنگ یاسی برای جلوه‌ دادن موهای نرم اما پر طراوت مناسب است.

با رنگ موهای منحصر به فرد بیس کالر، به دلیل دارا بودن تمامی رنگ­های ترکیبی می­توانید رنگ موی مورد علاقه­ی خود را با تضمین سلامت موی خود داشته باشید.

خرید رنگ موی بیس کالر منحصر به فرد

خرید رنگ موی بیس کالر را می‌توان از نمایندگی­های مجاز این برند که تنها در چند شهر ایران وجود دارند و دسترسی به آن­ها برای همه­ی مصرف کنندگان این رنگ موی منحصر به فرد وجود نداردتهیه نمود.

در صورت تمایل به خرید سریع و اینترنتی پس از اطمینان از معتبر بودن فروشگاه­ آنلاین می­توانید با مقایسه­­ی قیمت و ویژگی­های ذکر شده برای محصول، خرید رنگ موی مورد علاقه خود را انجام داده.

از امکاناتی که برای خریداران باکیفیت­ترین رنگ مو در نمایندگی­های مجاز وجود دارد این است که محصول مورد نظر را علاوه بر خرید حضوری به صورت آنلاین نیز خریداری کنند.

از امکانات سایت خرید خوب این است که خریداران قبل از خریدرنگ مو، تستر محصول را به عنوان نمونه دریافت و پس از تایید کیفیت و اطمینان از مرغوبیت، آن را به تعداد مورد نظر سفارش دهند.

قبل از خرید و مصرف، دقت به کاتالوگ و انتخاب رنگ مورد علاقه، شرایط ظاهری و تاریخ چاپ شده بر روی بسته­بندی محصول به منظور اطمینان از اصل بودن ضروری اﺳﺖ.

رنگ موی بیس کالر

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *