فروش انواع رنگ موی بیس کالر

رنگ مو از مواردی است که در زیبایی چهره اثرگذار است. از آنجا که لباس-ها بایستی با یکدیگر هماهنگ باشند رنگ مو نیز باید به دیگر اجزای چهره بیاید. برای خرید رنگ مو بیس کالر به¬ صورت عمده با ما همراه باشید.

رنگ مو

رنگ­های مو محصولاتی دارای پیگمنت می­باشند که برای پنهان کردن موهای سفید شده یا تغییر رنگ ظاهری موها استفاده می­شوند.

در رنگ موها ترکیب آب اکسیژنه و یک عامل قلیایی موجب روشن شدن رنگ طبیعی موها می­شود و بعد از آن استفاده از یک رنگ دائمی غیر قابل شستشو با آب باعث جایگزین شدن این رنگ در مو می­گردد.

از آنجا که ساختار شیمیایی مواد تشکیل دهنده­ی رنگ مو دارای پیچیدگی است، توجه فراوان به بهداشت و کیفیت این محصول اهمیت به­سزایی دارد.

به گفته دارلینگ متخصص رنگ موی نیویورکی، رنگ کردن موها در واقع نشانگر سبک زندگی ما است. به گفته­ی وی انسان­ها مثل بوم نقاشی هستند و می­توانند با کنترل ظاهر، بر ذهن سایر افراد تاثیر بگذارند.

انتخاب رنگ متناسب با پوست

رنگ مو در کنار صورت کاملا می­تواند بر رنگ پوست تاثیر بگذارد، که این امر مربوط به نظریه­ی رنگ­ها و فرمول ساده­ی آن است.

  • رنگ موی خاکستری پوست صورتی را خنثی می­کنند اما سایه­های قرمز آن را سرخ و گلگون نشان می­دهند.
  • رنگ هلویی در رنگ مو، صورت رنگ پریده را حرارت و رنگ می­بخشد.
  • سایه­های بنفش ته رنگ زرد در پوست را متعادل کرده و پوست را درخشان می­کنند.
  • استفاده از رنگی که شبیه رنگ پوست فرد باشد، ظاهر او را شبیه افراد بیمار نشان می­دهد.

رنگ مو بیس کالر

خرید رنگ مو بیس کالر به صورت عمده

رنگ موی بیس کالر دارای کیفیت زبانزدی در میان مصرف کنندگان رنگ مو می­باشد. این رنگ موی دائمی قادر به تغییر رنگ موها بوده و آن را برحسب سلیقه­ی مصرف کننده تیره­تر یا روشن­تر کند.

تقاضای بالا برای این محصول به علت قدرت بالای پوشش این رنگ بوده و در شرایط مختلف کاملا پایدار می­باشد. این برند رنگ مو علاوه­بر جلوگیری از شکنندگی و خشک شدن موهای شما موجب درخشندگی موها شده و در نمونه­های دارای کراتین و ویتامین خاصیت نرم­ کنندگی و حالت دهندگی نیز می­بخشد.

برای خرید رنگ مو بیس کالر به­ صورت عمده در سراسر کشور تنها با یک کلیک می­توانید اصل این محصول را با قیمتی مناسب دریافت کنید، البته شما مشریان محترم می توانید برای خرید رنگ مو خارجی با تماس با مرکز فروش محصول خود را سفارش دهید.

در مرکز فروش و سایت اینترنتی ما انواع رنگ مو اکسیدان ها موجود می باشد.

خرده فروشی­ های لوازم آرایش، سالن­های آرایشی و… که تمایل به خرید عمده­ی این محصول، با کیفیت بالا و ضمانت اصل بودن هستند می­توانند با مراجعه به سایت با شرایط بسیار عالی این محصول را دریافت نمایند.

رنگ مو بیس کالر

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *