اکسیدان واژه ای است که بیشتر آرایشگر ها و خانم های خانه دار با نام آن آشنا هستند و جهت رنگ کردن موها و ابروهای خود از آن استفاده می کنند و کمتر کسی پیدا می شود که نام اکسیدان را نشنیده و برایش مبهم باشد. اکسیدان یک محصول شیمیایی است که هنگام رنگ کردن موها با رنگ مو مخلوط می شود و باعث رنگ دهی به موها می شود. در ادامه به معرفی اکسیدان مو خوب و روش خرید مستقیم اکسیدان کرم البورا 6درصدی خواهیم پرداخت.

خرید مستقیم اکسیدان کرم البورا 6درصدی

کاربرد رایج اکسیدان کرم البورا 6درصدی

کاربرد رایج اکسیدان کرم البورا 6درصدی اکسیدان مو ایرانی دارای درصد های متنوعی می باشد که از رنگ‌ روشن آن گرفته تا تیره تر که آن هم بستگی به کاربرد آن‌ دارد. برای مثال اکسیدان ها از حجم ۱۰ شروع شده تا ۵۰ که ۱۰ حجمی شامل ۳ درصد و حجم ۴۰ آن ۱۲ درصدی می باشد.

هر کدام از اکسیدان ها دارای درصدهای متفاوت و البته کاربرد های متفاوتی می باشند که بسته به نوع استفاده مورد مصرف قرار می گیرند نکته ای که باید توجه کرد این است که هر چه درصد اکسیدان بیشتر باشد میزان آسیبی که به مو ها می زند بیشتر بوده و باعث خشک و شکنندگی و زبری مو ها و حتی ریزش مو می شود و هر چه درصد پایین تر باشد میزان آسیب کمتری را متوجه موها می سازد.

معمول ترین و متداول ترین اکسیدان مورد مصرف نوع ۳۰حجمی با ۹ درصدی می باشد که برای رنگ مو های معمولی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد دیگر آن روشن کردن و دکلره کردن مو ها می باشد. با این حال می توان گفت بهترین خصوصیت اکسیدان مو این است که هم آسیب کمتری به مو برساند و هم اینکه کل مو‌ را پوشش داده و رضایت خاطر مشتری را به دنبال داشته باشد. متاسفانه بسیاری از خانم ها نمی دانند از چه میزان درصد اکسیدان جهت‌ رنگ مو‌ استفاده کنند و گاها به نتیجه دلخواه دست پیدا نمی کنند.

فروش انواع اکسیدان کرم البورا 6درصدی

فروش انواع اکسیدان کرم البورا 6درصدی فروش اکسیدان کرم البورا 6درصدی توسط فروشگاه های آرایشی و بهداشتی صورت می گیرد البته که فروشگاه های معتبر اینترنتی نیز گزینه مناسبی جهت خرید اکسیدان آلبورا می باشند و توجه به نام اکسیدان و درصد اکسیدان به کار رفته در آن عامل مهمی جهت خرید انواع این محصول می باشد که با رعایت این نکات می توان محصولی با رضایت را خریداری نمود.

پس به طور کلی می توان گفت توزیع انواع اکسیدان با قیمت ارزان برای مصرف کننده و همچنین تولید کننده بسیار مقرون به صرفه می باشد و این مجموعه توانسته است در چندین سال اخیر مشتریان دائمی و ثابت را به دلیل کیفیت عالی جذب نماید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *