رنگ مو پرستیژ

رنگ مو پرستیژ


آیا رنگ مو پرستیژ از دوام خوبی برخوردار می باشد؟ فروشگاه عرضه مستقیم انواع رنگ مو پرستیژ در کجا قرار دارد؟ آیا خرید عمده این دسته از رنگ موها نیز امکانپذیر می باشد؟ آیا رنگ مو پرستیژ دارای آمونیاک است؟
زیبایی رنگ مو برای خانمها بیش از هر چیز دیگری حائز اهمیت است، به همین دلیل هموراه به سراغ رنگ موهایی جذب میشوند که از زیبایی و البته دوام خوبی نیز برخوردار باشند. برای خرید رنگ مو همیشه نیاز نیست که به سراغ مارکهای گران و یا خارجی بروید، گاهی اوقات نمونه های ایرانی با در اختیار داشتن حداکثر فاکتورهای مناسب برای خرید رنگ مو، جزو بهترین های بازار لوزام آرایشی و بهداشتی شناخته میشوند! از رنگ موهای خوب ایرانی که در مدت زمانی کوتاه توانست جایگاه واقعی خود را در بین برندهای دیگر پیدا کند، پرستیژ است. رنگ مو پرستیژ به دلیل آمونیاک بسیار اندکی که دارد یکی از محبوب ترین نمونه های ایرانی می باشد. و افزون بر آن، از خواص و ویتامین های مفیدی مانند C در تولیداتش بهره می برد.

رنگ مو پرستیژ

فروشگاه ویژه توزیع رنگ مو پرستیژ

رنگ مو پرستیژ از درصد قابل توجهی کراتین برخوردار است که به تقویت موها کمک فراوانی می نماید. از سوی دیگر، این رنگ مو به دلیل داشتن، پروتئین و سایر مواد مغذی و لازم، باعث تقویت و استحکام ریشه و ساقه موها نیز میگردد و به این ترتیب از ریزش موها جلوگیری میکند.
رنگ مو پرستیژ از ترکیباتی تشکیل یافته که پوشش دهی کامل موهای سفید را به همراه دارد. قیمت مناسب این رنگ مو یکی دیگر از دلایل فروش بالا و استقبال بانوان است.منبع: www.irancosmetic.net

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *