رنگ موی طبیعی تر، رنگ بهتر و سلامتی بیشتر!

تا حالا با خودتون فکر کردید به چه رنگ مویی رنگ موی طبیعی گفته می شه!رنگ موهای طبیعی، رنگ هایی عاری از هر گونه آمونیاک ، پارابن و عطر مصنوعی هستند و در عوض مواد گیاهی در ترکیب آنها نقش بسیار مهمی دارند.

استفاده از روغن زیتون و روغن سایر دانه های مغذی در رنگ موهای طبیعی بسیار دارای کاربرد می باشد. رنگ مو استار سری طبیعی، یکی از همین رنگ هایی است که طبیعی بودن آن در آزمایش های مختلف کاملا تایید شده است.

پخش رنگ مو استار سری طبیعی

رنگ مو استار سری طبیعی غنی از ویتامین

رنگ مو استار سری طبیعی غنی از ویتامین

سری طبیعی رنگ موی استار، موهای شما را رنگ آمیزی می کند و یک رنگ طبیعی و یکدست ایجاد می کند.فرمول ملایم این رنگ به شما اجازه می دهد تا رنگ موی طبیعی خود را حداکثر تا 2 سایه روشن کنید.

رنگ موی استار سری طبیعی، فاقد آمونیاک بوده و ساخته شده از عصاره های گیاهی ارگانیک است و تن طبیعی و زیبایی به موهای شما می بخشد. استفاده از رنگ موی استار، موجب بازگرداندن شادابی و سلامتی به موهای طبیعی و زیبای شما می شود.

ترکیبات گیاهی ارگانیک و فرمول منحصر به فرد غنی شده با خواص 8 عصاره گیاهی ارگانیک بسیار خالص به کار رفته در رنگ موی استار ، باعث تقویت و تسکین دهنده اعصاب شما می شود.

این رنگ، برای تغذیه و محافظت از مو و پوست سر و ایجاد یک رنگ کاملا طبیعی و طولانی مدت بر روی موهای شما ، دارای نتیجه شگفت انگیزی است.

استفاده از این رنگ مو، علاوه بر حفاظت از پوست سر، موهای شما را رنگ کرده و علاوه بر ایجاد زیبایی در موهای شما در حفظ سلامتی و تغذیه مو و پوست سر شما بسیار مثمرمثر است.

سازگاری رنگ موی استار سری طبیعی، با پشت سر گذاشتن تست های مختلف و انجام آزمایش بالینی و درماتولوژی بر روی پوست های حساس، کاملا اثبات شده می باشد.آزمایش های بالینی انجام شده تایید کننده کیفیت متمایز مارک و فرمول منحصر به فرد این محصول می باشد.

محصولات ما ، با فرمولاسیون طبیعی و ملایم و مملو از عصاره های گیاهی ارگانیک ، به گونه ای طراحی شده است که طبیعی ترین محصول جایگزین رنگ برای کسانی است که برای سلامتی خود بسیار ارزش قائل هستند و تمایلی به استفاده از رنگ های دارای آمونیاک ندارند.

خرید کلی رنگ مو استار سری طبیعی

خرید کلی رنگ مو استار سری طبیعی

در صورتی که حفظ سلامتی و تمایل به خرید رنگ مو فاقد آمونیاک برای شما بسیار حائز اهمیت است ، به شما پیشنهاد می کنیم با مراجعه به وب سایت www.myhaircolor.ir به مشاهده رنگ موهای ما بپردازید.

رنگ موهای مجموعه ما کاملا طبیعی است و سلامت بودن آن طی آزمایش های مختلف کاملا اثبات شده است. پس درنگ نکنید و با خرید محصولات از پخش رنگ استار و رنگ کردن موهای خود تنها در 40 دقیقه ، علاوه بر رنگ آمیزی موهای خود، مواد مغذی لازم را هرچه سریعتر به موهای خود برسانید!

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *