رنگ مو استار ایرانی، یکی از پر طرفدارترین انواع رنگ مو‌ در ایران بوده و در ترکیبات خود، دارای مقدار کمی کراتین و ویتامین های B و C می باشد که علاوه بر ترمیم موهای آسیب دیده، مانع از خشکی و‌ وز شدن موها شده و به رشد آن ها کمک می کند. مقدار آمونیاک استفاده شده در این رنگ مو بسیار اندک می باشد و به دلیل دارا بودن رنگ های فانتزی بدون دکلره، بسیار پر فروش می باشد. ویژگی های مثبت رنگ مو استار ایرانی، سبب شده که این محصول آسیب به موها را به حداقل برساند و علاوه بر اینکه در کشور بسیار پرفروش می باشد، به سایر کشور های جهان نیز صادر شود.

عرضه مستقیم رنگ مو استار ایرانی درجه یک و صادراتی

معرفی رنگ موی سال و ترکیبات رنگی

معرفی رنگ موی سال و ترکیبات رنگی رنگ مو استار ایرانی، تمام ویژگی یک رنگ موی خوب را دارا بوده و از بهترین و مرغوب ترین رنگ موهای موجود در بازار ایران می باشد. این محصول برای انواع مو مناسب بوده، موهای سفید را کاملا پوشش داده و رنگ درخشانی بر روی مو ایجاد می کند. اگر قصد دارید رنگ مویی باکیفیت و با رنگ خاص تهیه کنید، یکی از ترکیبات رنگی، رنگ موی استار است که شامل طیف رنگی وسیعی می باشد. یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین رنگ ها در بین خانم های جوان، رنگ سرمه ای می باشد. این رنگ مو ظاهری شفاف و درخشان به موها می دهد که ماندگاری بالایی دارد. رنگ مو سرمه ای، رنگی بسیار جذاب بوده و برای بانوانی که دارای پوست های روشن هستند، بسیار مناسب است. رنگ سرمه ای سن افراد را کمتر نشان داده و در ترکیب آن با آرایش های غلیظ در میهمانی ها، درخشندگی منحصر به فردی ایجاد می کند. قدرت پوشانندگی این رنگ بسیار بالا است و تمامی موهای سفید و خاکستری را پوشش می دهد.

خرید رنگ مو استار ایرانی با بهترین قیمت

خرید رنگ مو استار ایرانی با بهترین قیمت امروزه شرکت های تولید کننده رنگ مو استار، محصولات خود را با بهترین کیفیت و در حجم های مختلف تولید کرده و علاوه بر ارسال به شهرهای کشور به سایر کشورهای جهان نیز صادر می کنند. خرید این محصولات به صورت مستقیم و عمده از تولید کنندگان امکان پذیر می باشد و به دلیل حذف واسطه ها قیمت مناسب تری دارد. رنگ مو‌ استار ایرانی، محصولی درجه یک و مورد تایید وزرات بهداشت است. برای خرید جزئی این کالا با بهترین قیمت، به نمایندگی های این محصول که در مرکز سایر شهرها قرار دارند مراجعه کرده یا به صورت غیر حضوری از طریق سایت های اینترنتی معتبر، سفارش خود را با کم ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *