رنگ مو گارنیک 

امروزه بانوان علاقه زیادی دارند تا موهای خود را با استفاده از رنگ مو، رنگ کنند. این رنگ‌ها دارای رنگدانه هستند و هنگام ترکیب شدن با اکسیدان و قرار گرفتن روی مو به سرعت باعث تغییر رنگ تار موها می‌شوند. رنگ مو گارنیک از بهترین رنگ موها شناخته شده است، زیرا کیفیت و کارایی فوق‌العاده ای دارد و می‌تواند بر روی تمام موها پوشش دهی عالی داشته باشد. با استفاده از رنگ مو گارنیک می‌توان هم موهای سفید و هم موهای سیاه را به راحتی رنگ کرد. کارایی بینظیر این نمونه رنگ باعث شده است تا محبوبیت زیادی را در بازارها به دست بیاورد. در جواب افرادی که می‌پرسند آیا رنگ موی گارنیک خوبه، باید بگوییم که این رنگ مو هم طیف رنگی گسترده‌ای دارد و هم رنگ انتخابی به خوبی بر روی موها قرار می‌گیرد، از این رو به عنوان برترین و بهترین رنگ در دنیا شناخته شده است. نامبرده ویژگی‌ها و مشخصات بارزی دارد که با کمک آن‌ها در بازارها معرفی می‌گردد، باید بگوییم که رنگ موی گارنیک غلظت بالایی دارد، تیوپ آن با حجم ۱۲۰ میل پر شده است و ماندگاری زیادی دارد و از همه مهم‌تر ضد حساسیت است و هم دارای مواد کراتینه است و به موها آسیب وارد نمی‌کند.

برای مشاهده کاتالوگ رنگ مو کلیک کنید.

 

نظرات در مورد رنگ مو گارنیک

 علت نظرات مثبت درمورد رنگ مو گارنیک

کیفیت رنگ و عملکرد صحیح رنگ مو گارنیک در مثبت شدن نظرات کاربران تاثیر به سزایی دارد و همواره باعث می‌شود تا به میزان مصرف آن افزوده شود. رنگ گارنیک با بهترین مواد خام مصرفی و به کمک پیشرفته ترین تجهیزات و از همه مهم‌تر کاملا بهداشتی تهیه شده است به همین دلیل با تمام پوست‌ها سازگاری دارد و از آسیب دیدن و قرمزی آن‌ها جلوگیری می کند، البته این مکان استفاده این رنگ مو از سوختن تار مو هم جلوگیری می‌نماید. شما می توانید رنگ مو خوب گارنیک را از فروشگاه سنا بخرید. صنایع آرایشی بهداشتی سنا یکی از بهترین فروشگاه های عرضه محصولات بهداشتی و آرایشی است. برای خرید رنگ مو گارنیک به وب سایت صنایع مراجعه کنید. رنگ موی بیول یکی از رنگ موهای با کیفیت عرضه شده در فروشگاه اینترنتی سنا مارکت است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با کارشناسان مانی نی تماس بگیرید.

گارنیک

رنگ موی گارنیک

رنگ موی گارنیک محصول کدام کشور است؟

این رنگ مو محصول کشور ایتالیا و تولید شده از برند Garnic است. گارنیک، یکی از برندهای خوب و مطرح تولید کنده محصولات مراقبت از مو است که رنگ مو با 120 طیف را بدون استفاده از آمونیاک تولید کرده است. این برند رنگ‌هایی با کیفیت تولید می‌کند که با ماندگاری بالا بر روی مو سبب زیبایی طولانی مدت و سلامت موهای شما می‌شود. وجود روغن‌های گیاهی همچون روغن زیتون در این محصول نیز سبب می‌شود موهای شما رطوبت خود را حفظ کند و در عین حال از موخوره و ریزش مو نیز در امان بماند. ویتامین C و کراتین هم خشکی موی ناشی از اکسیداسیون را جبران کرده و با تقویت و تحریک کلاژن سازی به تقویت بافت‌های مو می‌پردازد.

رنگ مو گارنیک خوبه - ما نی نی مارکت

طرز استفاده از رنگ موی گارنیک

قبل از این که از رنگ مو استفاده کنید، ابتدا انتهای مو را که دچار خشکی یا موخوره شده کوتاه کنید. سپس برای حفظ سلامت موهایتان اکسیداسیون با شماره کمتر از ۳۰ با رنگ دلخواه مخلوط کنید، چرا که پروتئین‌های مو را از بین می‌برد. آمونیاک نیز همین تاثیر را بر روی مو دارد که از مزیت‌های قابل توجه این محصول فاقد آمونیاک بودن آن است که سلامت موهای شما را تضمین می‌کند. سپس پس از مدت زمانی که روی بسته بندی نوشته شده یا کمتر از آن –در صورتی که مو رنگ باز کرده باشد- موی خود را آبکشی کنید.

قیمت رنگ موی گارنیک

با توجه به کیفیت بالای رنگ مو گارنیک و ترکیبات موثر و مفید آن مانند روغن آرگان، کراتین، روغن زیتون، ویتامینC  که رطوبت، نرمی و کلاژن سازی مو را سبب می‌شود و از همه مهم تر فاقد آمونیاک بودن آن دارای قیمت مناسب و معقولی است. شما می‌توانید با مراجعه به دسته بندی رنگ مو در وبسایت شمال مال از قیمت رنگ‌ موی گارنیک مطلع شوید.

نمایندگی فروش رنگ گارنیک

شما می‌توانید رنگ موی گارنیک را در انواع طیف‌های مختلف درصنایع آرایشی بهداشتی سنا با توجه به کاتالوگ آن تهیه کنید.

ترکیبات رنگ‌ موی گارنیک

کراتین

در رنگ مو گارنیک درصد کراتین به عنوان بیشترین پروتئین ساختاری موجود در مو ممکن است در اثر مواردی چون رنگ کردن کم شود و این امر موی شما را آسیب پذیرتر می‌کند. وجود کراتین در این محصول موجب جبران کراتین از دست رفته مو می‌شود.

روغن‌های گیاهی

وجود روغن آرگان و روغن زیتون در رنگ مو گارنیک علاوه بر رطوبت رسانی به موها از خشکی و ریزش مو جلوگیری می‌کند و ظاهری نرم به موهای شما می‌بخشد.

ویتامین و E

این ویتامین با تحریک کلاژن سازی مو سبب بازسازی بافت‌های آسیب دیده مو و ترمیم آن می‌شود؛ همچنین با افزایش درخشندگی مو به زیبایی و شادابی موهای شما کمک می‌کند.

رنگ موی گارنیک خوبه؟

همان طور که می‌دانید وجود آمونیاک پروتئین‌های مو را تخریب می‌کند تا سبب نفوذ رنگ شود. همین امر به مرور موهای شما را نازک و تخریب می‌کند. بنابراین بهترین رنگ مو رنگی است که فاقد آمونیاک باشد تا از خشکی موهایتان جلوگیری کند که رنگ موی گارنیک چنین خصوصیتی دارد. همچنین وجود مرطوب کننده‌ها و نرم کننده‌ها ترکیبات مهمی برای نرم کردن موهای شماست که رنگ مو گارنیگ از آنها برخوردار است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *