رنگ کردن موی زنان و مردان به صورت مکرر سبب ریزش و سفیدی و خراب و سوختگی مو می شود و به تار مو آسیب می رسد، فرمول رنگ و مواد پایه تولید رنگ مو دنی وان از کشور فرانسه بوده و حاوی روغن زیتون می باشد و روغن زیتون موجود آن باعث رنگ پذیری بیشتر موها و نرمی آنها پس از رنگ می شود، باید بگوییم فروش این رنگ مرغوب در کیفیت بالا و اصل با سود کم برای فروشنده در کشور بسیار داغ و پرمخاطب بوده است.

برای مشاهده کاتالوگ رنگ مو کلیک کنید.

 

فروش رنگ مو دنی وان اصل با سود کم

مقایسه قیمت رنگ مو دنی وان و لورینت

مقایسه قیمت رنگ مو دنی وان و لورینت رنگ مو لورینت یک رنگ کراتین دار است که شرکت کادوس آن را تولید و به بازار عرضه کرده است و رنگ مرغوب و باکیفیتی است و توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و حاوی مواد مغذی است و موهای شما را درخشان و نرم می کند.

کراتین موجود در آن مو را بازسازی و ترمیم می کند و حاوی روغن آرگان هستند که مقاومت مو را نیز بالا می برد و سبب آبرسانی مو و جلوگیری از وزی و خشکی موها می شود و با وجود ویتامین C در ترکیبات آن از خشکی و سفیدی زودرس مو جلوگیری می شود و دارای ویژگی تسریع در رنگ پذیری و درخشندگی مو می باشد.

رنگ موی لورینت، یک رنگ موی دائمی و سرشار از ویتامین سی است که به موی ایرانیان سازگاری دارد و با توجه به ضخامت و قرمزی موی آن ها ساخته شده و کاربرد دارد، این رنگ مو با همکاری شرکت LCW فرانسه ساخته شده و رنگ پذیری، ثبات و دوام در آن بالا است.

برند دنی وان نیز یکی دیگر از برندهای پرفروش دنیای رنگ موهاست که با رنگ های متنوع آن می توانید راحت تر به ترکیبات مختلف رنگی برسید و راحت تر موهای سفیدتان را پوشش دهید، هم برند لورینت و هم دنی وان بدون آمونیاک و مواد شیمیایی و سرب اند و دارای ویتامین و روغن های خوب و اعلا و نرم کننده مو در ترکیبات خود هستند.

رنگ های لورینت تنوع بالای رنگی دارد و بسیار باثبات و زیبا هستند، این نوع رنگ، غلظت مناسب، همراه با شفافیت و ماندگاری بالا دارد و پوشش دهی فوق العاده ای دارد که همین مزیت ها سبب محبوبیت بیشتر آن شده است.

برای مقایسه رنگ مو دنی وان و لورینت می توانید به سایت فروش آنلاین هر دو رجوع کنید و با توجه به سلیقه و بودجه خود انتخاب مناسب را انجام دهید.

عرضه رنگ مو دنی وان بدون واسطه

عرضه رنگ مو دنی وان بدون واسطه رنگ مو دنی وان دارای حجم و تناژ رنگی مختلفی است، برای خرید باید بدانید رنگ های گرم برای پوست های تیره و رنگ های سرد برای پوست های روشن مناسب است، این محصول بدون آمونیاک و مواد شیمیایی و سرب می باشد و محصولی طبیعی و ارگانیک است، عرضه رنگ موی دنی وان بدون واسطه مخصوصا دو رنگ n7 و رنگ های روشن ترکیبی آن با قیمت مناسب به شعب فروش کشور ضورت می گیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *